اطلاعات جدید از Xbox One منتشر شد! - تکفارس 
اطلاعات جدید از Xbox One منتشر شد! - تکفارس 

اطلاعات جدید از Xbox One منتشر شد!

jabersaber
۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - 15:41
اطلاعات جدید از Xbox One منتشر شد! - تکفارس 

آقای Phil Spencer رئیس قسمت ایکس باکس ماکروسافت ساعاتی پیش اطلاعاتی را در مورد مزایای «DX12» بر روی «Xbox One» و همچنین اخباری از حضور این کنسول در نمایشگاه E3 2014 به اشتراک گذاشته است. با ما همراه باشید.

اول از همه آقی اسپنسر از تمام طرفداران این کنسول تشکر و قدردانی کرده که ایکس باکس وان را به یکی موفقیت بزرگ تبدیل کرده اند. او گفته: (((مچکرم، من در کارم  متعهد شده ام که ایکس باکس وان را به یک کنسول موفق تبدیل کنم)))

وقتی از آقای اسپنسر در مورد ویژگی های DX12 بر روی ایکس باکس وان سؤال شد که آیا تأثیر جزئی یا زیادی در عملکرد کنسول دارد، او اینگونه جواب داد: (((وقتی کسی به فکر ساخت یک کنسول برای یک نسلی میافته،پس از گذشت چندی  در موردش چیزای زیادی یاد میگیره. DX12 بسیار مفید خواهد بو. به PDZ در بازی Halo 4 فکر کنید!)))

xbox-one_7

آقای اسپنسر در مورد E3 امسال نیز توضیحاتی را داد. او تأیید که امسال در نمایشگاه هیچگونه پیشنمایشی وجود نخواهد داشت و همچنین اضافه کرد که تیم توسعه این کنسول در تلاش هستش که یک نمایش خیره کننده ای را به ارمغان بیاورد. این حرف آقای اسپنسر و دیگر اعضای تیم ایکس باکس مطمئناً هیجان و شوری را در جامعه ایکس باکس بازان و مخصوصاً صاحبان ایکس باکس وان ایجاد میکند. پس خود را برای یک نمایش هیجان انگیز آماده کنید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.