گوشی هوشمند OnePlus One به رم ۳ گیگابایتی مجهز است - تکفارس 
گوشی هوشمند OnePlus One به رم ۳ گیگابایتی مجهز است - تکفارس 

گوشی هوشمند OnePlus One به رم ۳ گیگابایتی مجهز است

taham
۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - 17:49
گوشی هوشمند OnePlus One به رم 3 گیگابایتی مجهز است

کمپانی OnePlus  به تازگی اعلام کرد که گوشی جدید این کمپانی به نام OnePlus One مجهز به رم ۳ گیگابایتی و پردازنده ی Snapdragon 801 خواهد بود.

این کمپانی موسوم به oneplus قصد دارد تا در گشی جدید خود موسوم به oneplus one از رم ۳ گیگابایتی و یک پردازنده ی ۲.۵ گیگا هرتزی از نوع SnapDragon 801 استفاده کند.این گوشی قرار است در اواخر ماه April  (آوریل ۲۳) معرفی شود.به گفته ی مدیر این شرکت ممکن است تاریخ معرفی این گوشی کمی زود تر هم اتفاق بیفتد.

 

قبل از این مشخص نبود که از چه میزان حافظه ی رم در این دستگاه استفاده خواهد شده اما روز گذشته مدیر این کمپانی اعلام کرد که از یک رم ۳ گیگا بایتی در این دستگاه استفاده شده است که می تواند پاسخگوی هر کاربری با هر عملیاتی باشد.

گوشی هوشمند OnePlus One به رم 3 گیگابایتی مجهز است

وی همچنین اضافه کرد و جزییات دقیق پردازنده به کار رفته در این گوشی را هم اینگونه اعلام کرد:ما در این گوشی از پردازنده کوالکوم Snapdragon 801 SoC استفاده کرده ایم که با سرعت کلاک ۲.۵ گیگا هرتز عمل میکند و از نوع AC-8974 است.

مدیر این کمپانی همچنین اعلام کرد که : قرار است پس از معرفی این گوشی عرضه ی جهانی آن در تمام جهان آغاز شود به طوری که در هر فروشگاهی شاهد این گوشی باشیم و همچنین در مورد قیمت این گوشی هم گقت: قیمت توافق شده و به تصویب رسیده برای این گوشی حدود ۴۰۰ دلار است . بهتر است بدانید که صفحه نمایش این گوشی از نوع ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ است که مجهز به یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی نیز میباشد.این دوربین ساخته ی شرکت سونی است. همچنین این گوشی دارای یک باتری قدرتمند ۳۱۰۰ میلی آمپری است که میتواند از این لحاظ بسیار قدرتمند باشد.کمپانی مذکور هیچ تصویری از گوشی ساخته ی خود ارائه نداده است اما اینگونه که از شواهد حاکی است باید از کیفیت خوبی هم از نظر طراحی ظاهری و هم از نظر سخت افزار ی و کاربردی داشته باشد.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.