عکس های LG L90 به بیرون درز کرد - تکفارس 
عکس های LG L90 به بیرون درز کرد - تکفارس 

عکس های LG L90 به بیرون درز کرد

alierna
۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - 17:54
عکس های LG L90 به بیرون درز کرد - تکفارس 

 

evleaks باز هم پیش از معرفی یک محصول اطلاعت آن را فاش کرد

این گوشی قرار است در تاریخ بیست و سوم ماه آپریل توسط اپراتور T-mobile عرضه شود. اسم این گوشی برای اولین بار اواسط فوریه ی امسال شنیده شد و خبر بیشتری از آن منتشر نشد. این گوشی از ابتدا نسخه ی ۴.۴.۲ سیستم عامل اندروید، کیت کت را خواهد داشت.

این گوشی قرار است یکی از بهترین میان رده های بازار و با قیمتی مناسب باشد. گمان می رود که قیمت این محصول ۳۱۷ دلار آمریکا باشد. از قابلیت های جذاب این گوشی میتوان به قابلیت Knock Code اشاره کرد.  این قابلیت در این گوشی بیسار پیشرفت کرده و حال می توان تا ۸ ضربه را درآن برنامه ریزی کرد.

l90

این قابلیت ابتدا در گوشی LG G2 و بخاطر اینکه دکمه های آن در پشت قرار داشت معرفی شد. اما این قابلیت به زودی محبوب شد و در اکثر گوشی های جدید الجی از آن استفاده کردند. این گوشی صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی و با رزلوشن ۹۶۰×۵۴۰ و چگالی ۲۳۴ پیکسل بر اینچ خواهد داشت. پردازنده ی این گوشی چهار هسته ای و با قدرت ۱.۲ گیگاهرتز بوده و با یک گیگابایت رم همراهی می شود. حافظه ی داخلی این گوشی ۸ گیگابایت است که می توان به کمک کارت حافظه آن را تا ۳۲ گیگ ارتقا داد.

دوربین پشتی گوشی ۸ مگاپیکسل، و دوربین جلویی آن ۱.۳ مگاپیکسل است. به نظر می رسد که باتری ۲۵۴۰mAh این گوشی بازدهی خوبی از خود نشان خواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.