گوشی ارزان قیمت و هشت هسته ای لنوو، Golden Warrior S8 معرفی شد - تکفارس 
گوشی ارزان قیمت و هشت هسته ای لنوو، Golden Warrior S8 معرفی شد - تکفارس 

گوشی ارزان قیمت و هشت هسته ای لنوو، Golden Warrior S8 معرفی شد

alierna
۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - 23:50
گوشی ارزان قیمت و هشت هسته ای لنوو، Golden Warrior S8 معرفی شد - تکفارس 

عکس هایی از گوشی جدید و طلایی رنگ Golden Warrior S8، از شرکت لنوو در اینترنت قرار گرفته است.

این گوشی بی نظیر دارای پردازنده ی ۸ هسته ای مدیاتک بوده تنها ۱۳۰ دلار قیمت خواهد داشت. قیمت این گوشی در مقابل امکانات آن بسیار ارزان است. پیش از این، قیمتی به این اندازه پایین، در دستگاهی به این اندازه با کیفیت ندیده بودیم.

صفحه نمایش این دستگاه ۵.۳ اینچی و با رزلوشن ۷۲۰P است. از صفحه نمایش این گوشی، لایه ی محافظ Gorilla Glass 3 محافظت می کند. این دستگاه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد. با استفاده از کارت حافظه ی Micro SD می توان حافظه ی این گوشی را افزایش داد. این گوشی ۲ دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلوی خود دارد. باتری این گوشی ظرفیتی ۲۰۰۰mAh ای است. این باتری از دو سیم کارت بصورت همزمان پشتیبانی می کند.

gsmarena_002 gsmarena_005 gsmarena_003 gsmarena_004

 

پردازنده ای این گوشی دارای کلاک ۱.۴ گیگاهرتز بوده و ساخته ی شرکت مدیا تک است. این پردازنده از ۸ هسته ی واقعی استفاده می کند. این جمله به این معنی است که هر هشت هسته به طور همزمان می توانند کار کنند. بیشتر پردازنده های هشت هستی مخصوص گوشی توانایی استفاده از ۴ هسته را به صورت همزمان دارند. تنها مشکلی که در این گوشی می توان دید، اندروید نسخه ی ۴.۲.۲ است. این نسخه از اندروید قدیمی است و بهتر بود از ۴.۴.۲ استفاده می شد. این گوشی در ابتدا برای چین عرضه خواهد شد و در صورت موفقیت، آن را در بازارهای جهانی هم خواهیم دید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.