عنوان The Last of Us برای PS4 منتشر خواهد شد! - تکفارس 
عنوان The Last of Us برای PS4 منتشر خواهد شد! - تکفارس 

عنوان The Last of Us برای PS4 منتشر خواهد شد!

jabersaber
۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - 23:56
عنوان The Last of Us برای PS4 منتشر خواهد شد! - تکفارس 

به تازگی کمپانی سازنده بازی «Naughty Dog» اطلاعاتی منتشر کرده مبنی بر اینکه  این عنوان The Last of Us برای Playstation 4 نیز خواهد آمد. ناتی داگ این خبر را به همراه یک تیزر و چند تصویر منتشر کرده است. با ما همراه باشید.

بازی The Last of Us که عنوان انحصاری سونی و برای پلتفرم PS3 ساخته شده بود، بالاخره برای کنسول نسل جدید سونی یعنی PS4 نیز خواهد آمد. این خبر را ناتی داگ به همراه یک تیزر از بازی منتشر کرده است. این تریلر در سایت YouTube منتشر شده بود و کیفیت آن در حد مطلوبی نبود. اما امروز Naughty Dog همان تریلر را با کیفیتی مطلوب تر منتشر کرد.

GiyTM4Y

این عنوان در PS4 با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت فریم ۶۰fps اجرا خواهد شد. همچنین ناتی داگ برای کنسول تازه وارد کم نگذاشته چراکه این بازی هرچه DLC برای کنسول PS3 داشت را برای کنسول PS4 نیز منتشر خواهد کرد.

original

اما در مورد داستان بازی باید گفت که این عنوان دارای دو شخصیت اصلی به نام جوئل(مردی قوی و تنومند که برای زنده ماند دست به هرکاری میزند) و الی(دخترکی که برخلاف سن کمش، بسیار عاقلانه عمل میکند) هست. این دو در کنار هم سفری را آغاز میکند که اتفاقات غیرمنتظره ای برایشان در این سفر پرپیچ و خم رقم میخورد…

thelastofus_17h5uju

عنوان The Last of Us در تابستان سال ۲۰۱۴ برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت بالا

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.