اطلاعاتی جدید از عنوان Watch Dogs - تکفارس 
اطلاعاتی جدید از عنوان Watch Dogs - تکفارس 

اطلاعاتی جدید از عنوان Watch Dogs

jabersaber
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - 13:15
اطلاعاتی جدید از عنوان Watch Dogs - تکفارس 

به تازگی تصاویر به همراه اخباری داغ از عنوان پرطرفدار و موردانتظار «Watch Dogs» منتشر شده است. برای پی بردن به جزئیات خبر و مشاهده تصاویر جدید از بازی با ما همراه باشید.

کارگردان هنری بازی آقای «Jonathan Morin» به تازگی اطلاعاتی را درصفحه تویتتر شخصی خودش منتشر کرده است. او این خبر را تأیید کرده که دمویی که از بازی در نمایشگاه «PAX East 2014» نمایش داده شد بود، برای pc نبوده و از کنسول ps4 گرفته شده بود. این دمو را بعضی از رسانه ها منسوب به pc می دانستند. به اضافه آقای موران برنکته تأکید داشته که دمویی که در آن نمایش پخش شده بسیار نزدیک به نسخه نهایی بازی است. همچنین وی این خبر را نیز تأیید کرده که بازی در ۲ کنسول PS4 و XBOX ONE دارای محیطی با بازتاب واقعی هستند.

Capture

تصویری از دموی بازی در نمایش PAX 2014

خبری جالبتر که از بازی به بیرون درز کرده در مورد وجود ربات یا ربات هایی در بازی هستش. به تازگی کاربری به نام «Imgur» تصاویری را منتشر کرده که به نظر میاد واقعی باشد. این تصاویر ربات عنکبوتی را نشان میدهد که در حال بالارفتن از یک ساختمان، و جنگیدن است.

LsBqPSJ

حالا این موجودات در این بازی دقیقاً چه نقشی را ایفا میکنند، کسی نمیداند اما به نظر میرسد که یوبی سافت با این کارش میخواد همه رو شگفت زده کند.

q4GJYT6

و اما خبر بعدی در مورد تأیید انتشار این عنوان برای کنسول Wii هست. همانطور که در پست های قبل نیز اشاره کرده بودیم بازی Watch Dogs در تاریخ ۲۷ می، برای پلتفرم های PC, PS4, Xbox One, Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد اما زمزمه هایی از انتشار بازی برای کنسول wii نیز بر سر زبان ها بود ولی این هنوز تأیید نشده بود تا اینکه یوبیسافت با انتشار خبری به تمامی شایعات پایان داد.

watch-dogs-wii-u-release-date-leaked

همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می فرمائید این بازی هم اکنون در سایت uplay برای کنسول wii نیز لیست شده است و این خبر خوشی برای دارندگان این کنسول به حساب میاد. طبق خبری که یوبی سافت اعلام کرده این بازی در پاییز ۲۰۱۴ برای این کنسول منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.