گوشی جدید موتورولا ۲۵ نوع در پشتی از جمله چوب و چرم خواهد داشت - تکفارس 
گوشی جدید موتورولا ۲۵ نوع در پشتی از جمله چوب و چرم خواهد داشت - تکفارس 

گوشی جدید موتورولا ۲۵ نوع در پشتی از جمله چوب و چرم خواهد داشت

alierna
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - 23:55
گوشی جدید موتورولا ۲۵ نوع در پشتی از جمله چوب و چرم خواهد داشت - تکفارس 

در تازه ترین خبر درز شده از شرکت موتورولا، گوشی جدید این شرکت با نام Motorola x+1 به زودی معرفی خواهد شد. این گوشی قرار است از ۲۵ نوع در پشتی مختلف که قابل انتخاب توسط خریدار است استفاده کند.

 به این گوشی پیش از این، در ماه فوریه توسط موتورولا، به صورت بسیار مختصر و اشاره شد. حال به نظر می رسد که این گوشی Moto x+1 نام گرفته است. نام این گوشی هفته ی پیش لو رفت و امروز evleaks مشخصات بیشتری از این گوشی به دست آورده است. طبق خبر های جدید این گوشی ۲۵ نوع در پشتی مختلف خواهد داشت. تعدادی از این در ها از جنس چوب های مختلف مانند چوب بامبو خواهد بود.

جنس چرم هم برای این در هادر نظر گرفته شده. در های چرم این گوشی با رنگ مشکی، قرمز، خاکستری و آبی عرضه خواهند شد. باقی در ها جنسی پلاستیکی داشته ودر سه رنج رنگ گرم، سرد و طبیعی خواهند بود.

هنوز اطلاعاتی راجع به قیمت گوشی و مشخصات داخلی آن منتشر نشده است. شرکت موتورولا اوایل امسال توسط گوگل به شرکت چینی لنوو فروخته شد.  این قرار داد هنوز نهایی نشده ولی به زودی به سرانجام می رسد. به نظر می رسد که شرکت لنوو برند موتورولا را تغییر نداده و گوشی های این شرکت را تحت نام موتورولا عرضه خواهد کرد. گوشی قبلی این شرکت تنها برای آمریکا عرضه شده بود اما احتمال می رود که Moo x+1 عرضه ای جهانی داشته باشد. رنگ های کامل قاب پشتی گوشی را در عکس زیر می توان دید.

tmp_Screenshots_2014-04-14-00-55-34-1174030344

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید