اطلاعاتی از عنوان Trials Fusion منتشر شد! - تکفارس 
اطلاعاتی از عنوان Trials Fusion منتشر شد! - تکفارس 

اطلاعاتی از عنوان Trials Fusion منتشر شد!

jabersaber
۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - 16:09
اطلاعاتی از عنوان Trials Fusion منتشر شد! - تکفارس 

به تازگی اطلاعاتی از عنوان موتورسواری «Trials Fusion» منتشر شده است. این اخبار در مورد میزان کیفیت بازی در دو کنسول نسل جدید یعنی XBOX ONE و PS4 هست. با ما همراه باشید.

به تازگی کمپانی سازنده بازی «RedLynx» این خبر را تأیید کرده که که این بازی در کنسول PS4 با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. همچنین این خبر در مورد کنسول XBOX ONE تأیید شده که این بازی در این کنسول با کیفیت ۸۰۰p و با سرعت ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد. اما امروز خبری منتشر شده در مورد بالا رفتن رزولوشن بازی در XBOX ONE به وسیله ی یک پچ!

trials_fusion550

بر طبق این خبر این بازی در پلتفرم های PC و PS4 با همان کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت فریم ۶۰ FPS اجرا خواهد شد. همچنین این بازی در کنسول XBOX 360 با کیفیت ۶۰۰p اجرا خواهد شد اما در مورد کنسول جدید مایکروسافت باید گفته که بعد از عرضه شدن بازی، پچی برای این عنوان عرضه خواهد شد که کیفیت این بازی را از ۸۰۰P به ۹۰۰P تغییر پیدا خواهد داد. به علاوه گفته میشه که این پچ مشکلات دیگری از بازی را رفع خواهد کرد.  عنوان «Trials Fusion» در تاریخ ۱۶ آوریل برای پلتفرم های Xbox One, PS4 و Xbox 360، و در تاریخ ۲۴ آوریل برای ورژن PC منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.