تریلری از گیم پلی عنوان انحصاری «Kinect Sports Rivals» - تکفارس 
تریلری از گیم پلی عنوان انحصاری «Kinect Sports Rivals» - تکفارس 

تریلری از گیم پلی عنوان انحصاری «Kinect Sports Rivals»

jabersaber
۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - 11:44
تریلری از گیم پلی عنوان انحصاری «Kinect Sports Rivals» - تکفارس 

چندی پیش بود که عنوان انحصاری کنسول xbox one یعنی بازی ورزشی «Kinect Sports Rivals» منتشر شد. حالا پس از گذشت چند روز از انتشار بازی تصاویر به همراه تریلری از این عنوان هیجان انگیز منتشر شده است. با ما همراه باشید.

عنوان«Kinect Sports Rivals» یک بازی ویدئویی ورزشی هست که انحصاراً جزء بازی های کنسول نسل جدید مایکروسافت محسوب میشود که توسط استودیو «Rare» توسعه و بوسیله«Microsoft Studios» انتشار یافته است. این عنوان به نوعی از سری بازی های ورزشی هستش که بازیکن قادره در آن از کینکت نیز بهره بگیرد. این بازی در نمایشگاه «E3» سال گذشته و در کنفرانس خبری مایکروسافت معرفی شد.

image_kinect_sports_rivals-24698-2786_0001

اما در مورد گیم پلی بازی باید گفت که این عنوان یک بازی کاملاً ورزشی هستش که در آن میتوان به شخصی سازی پرداخت، یعنی بازیکن قادره که هر شخصیتی را که مایل هست بسازد و با به ورزش های مختلف«جت اسکی، تنیس، بولینگ، صخره نوردی، فوتبال و….» بپردازد و ساعت ها با گیم پلی شاد و مفرح این بازی ورزشی، سرگرم شود.

image_kinect_sports_rivals-24698-2786_0003

گفته میشه که دراین  بازی ورزش های جت اسکی و صخره نوردی بیشترین جذابیت را در گیم پلی دارا هستند و ورزش های دیگر نیز گیم پلی خوبی داشتند ولی نه به جذابیت این دو ورزشی که گفته شد. این بازی در ۸ آوریل همین ماه منتشر شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.