پرواز AT Black Knight Transformer برای نخستین بار - تکفارس 
پرواز AT Black Knight Transformer برای نخستین بار - تکفارس 

پرواز AT Black Knight Transformer برای نخستین بار

taham
۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - 19:14
پرواز AT Black Knight Transformer برای نخستین بار

یک ماشین پرنده چه حسی را به شما میدهد.؟آیا واقعا داشتن یک ماشین آف رود که قابلیت تبدیل شدن به یک هلی کوپتر را دارد هیجان انگیز نیست؟ در ادامه شما را با یک وسیله ی نقلیه ی تبدیل شونده آشنا میکنیم

این وسیله ی نقلیه که به نام شوالیه ی سیاه تبدیل شونده معروف است.یک وسیله ی بسیار مهیج است. این وسیله در اولین تست های انجام شده در مورد رانندگی روی زمین امتحان خود را پس داده بود و اینبار تست پرواز نیز بر روی این وسیله با موفقیت انجام شد.این وسیله یمک وسیله ی قابل کنترل از راه دور است.که در آخرین تست پرواز از مکان دوری در اطراف کالیفرنیا هدایت میشد و با موفقیت این تست را پشت سر گذاشت.

پرواز AT Black Knight Transformer برای نخستین بار

پرواز AT Black Knight Transformer برای نخستین بار

این وسیله دارای خلبان اتوماتیک است که در طول پرواز تمام مسائل ایمنی مربوط به پرواز را برای خلبانان روی زمین که مسول هدایت این وسیله بودند ارسال میکرد .این شوالیه سیاه قابلیت پرواز در ارتفاع ۳۰۰۰ متری را دارد اما در تست انجام شده ارتفاع پرواز آنرا به خاطر مسائل امنیتی در حدود ۳ متر محدود کرده بودند تا مشکل غیر منتظره ای پیش نیاید.

این وسیله برای شرایطی مانند شرایط جنگی و حمل سلاح و آذوقه و دیگر تدارکات جنگی به مناطق صعبو العبور که فرستادن خلبان به آن مناطق خطرناک است طراحی شده است. البته می توان فقط به صورت دستی هم از این وسیله استفاده کرد و یک وسیله ی تمام اتوماتیک نیست.

این وسیله ی نقلیه تبدیل شونده از ۸ موتور استفاده میکند که او را در بالا رفتن و پرواز کمک میکنند . این وسیله به گونه ای طراحی شده که فضای لازم برای حمل تدارکات نظامی یا حتی تدارکات مورد نیاز شهری را داشته باشد . حتی کمپانی سارنده اعلام کرده است که میتوان از این وسیله در انجام مامورین های آتش نشانی و اورژانس شهری  و خاموش کردن آتش هم استفاده کرد.وزن دقیق این پرنده ی تبدیل شونده ۱۹۹۵ کیلوگرم میباشد.

حالا زمانی که شما میخواهید به عنان یک اتومبیل و خودرو از این وسیله استفاده کند باید بدانید که قابلیت رسیدن به سرعت ۱۱۲ کیلومتر برساعت را دارد.رانندگی با این وسیله همچون رانندگی با کامیون های بیابانی با ماشین های آف رود است.این وسیله دارای تایر های نسبتا بزرگی است که باعث میشود در شرایط جاده ناهموار بتوان به راحتی وسیله را هدایت کرد و همچنین هنگام فرود بتوان به راحتی فرود را کنترل کرد.

کمپانی سازنده این وسیله اعلام کرده است که در حال ساخت وسیله ای کوچکتر شبیه به این وسیله است که قابلیت حمل دو سرنشین را دارد وبرای ماموریت های ویژ ه نجات و دیگر شرایط سخت مورد استفاده دارد.همچنین این شرکت بسیار خوش بین است که در آینده میتوان از ماشین های ماژولار که میتوانند در زمانی اندک تبدیل به یک هلی کوپتر عمود پرواز شوند خبر داده است.

همچنین این کمپانی در خال ساخت هواپیمایی است که میتواند در قسمت حمل باز جداشدنی خود تا ۱۵۹۰ کیلوگرم برا را حمل کند. این کمپانی اعلام کرده است که از حامیان مالی هم برای کمک به ساخت چنین وسیله هایی استقبال میکند.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.