با موس بازی G502 proteus core همه بازی ها را ببرید - تکفارس 
با موس بازی G502 proteus core همه بازی ها را ببرید - تکفارس 

با موس بازی G502 proteus core همه بازی ها را ببرید

taham
۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - 20:37
با موس بازی G502 proteus core همه بازی ها را ببرید

کمپانی لاجیتک با ارائه ی محصولی جدید برای گیمرها  بازار موس های ویژ ه بازی را در اختیار خود گرفته است با هم به بررسی ویژگی های این موس خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

کمپانی لاجیتک اخیرا محصولی جدید را روانه بازار کرده است که یم موس با نام G502 proteus core میباشد که بنا به ادعای این کمپانی به گیمر ها کمک میکند تا بازی ها را راحتر ببرند و تمام کنند. حالا این سوال پیش میاید که چه ویژگی هایی در این موس اضافه شده است که به گیمر ها در بردن بازی ها کمک میکند. با هم به ببرسی این میژگی ها میپزدازیم.

این موس قابلیت تنظیم ورن را دارد یعنی شما میتوانید با اضافه کردن تعدادی فشنگی(استوانه های فلزی کوچکی که وزن موس را بیشتر میکنند و در زیر این موس قرار میگیرند) وزن را بالا برده و در مواقعی که به دقت بالایی در انجام بازی نیاز دارید برای مثال هنگامی که در نقش یک اسنایپر عمل میکنید میتوانید عملکرد بهتری داشته باشید.همچنین این موس از سنسور ۱۲۰۰۰ DPI برای اولین بار در جهان بهره میبرد که حساسیت و دقت فوق العاده ای را به این وسیله داده است.

کمپانی لاجیتک ادعا میکند که این سنسور که بر روی موس proteus core قرار گرفته است دقیق ترین و حساس ترین سنسور دنیا است و این امکان را به شما میدهد که میزان DPI آن را به صورت دستی تغییر دهید این دامنه تغییر بین ۲۰۰ تا ۱۲۰۰۰ است که بنا به شرایطی که موجود است میتوانید آن را تغییر دهید.

ایم موس دارای یک پردازنده ۳۲ بیتی ARM است که به وسیله آن شتاب فوق العاده ای به دست آورده به اندازه ی ۴۰ G وهمچنین با سرعت بی نظیر ۳۰۰ اینچ  در ثانیه میتواند بهترین موس دنیا و پرسرعت ترین آنها لقب گیرد.

با موس بازی G502 proteus core همه بازی ها را ببرید

گیمر ها میتوانند با ۵ وزنه ی ۳٫۶ گرمی وزن موس را تغییر داده و مرکز تعادل ان را به اخیار خود تغییر دهند و شرایط بازی را برای خود آسان تر کنند این افزایش وزن برای مواقعی است که شما باید با سرعت کمتری و در عین حال با دقت فراوانی موس را تکان دهید.

کلیک های چپ و راست این موس فوق العاده با دوام هستند و به طور تخمینی تا ۲۰ میلیون کلیک صحیح را انجام خواهند داد این کلید ها دارای سوئیچ هایی موسوم به سوئیچ های میکرو مکانیکی هستند که هنگام کار با آنها احساس رضایت و راحتی خاصی خواهید کرد.

این موس دارای ۱۱ کلید اضافی بر روی خودش است که کمپانی لاجیتک با یک نرم افزار اختصاصی امکان مدیریت این دکمه ها را هم در اختیار کاربران قرار داده است .این موس میتواند سه پروفایل تنظیمات مختلف را در حافظه خود نگه دارد تا شما به راحتی آن را تغییر حالت دهید و در شرایط مختلف به کار ببرید.

باید منتظر عرضه این موس فوق العاده Logitech G502 proteus core در همین ماه جاری باشیم قیمت احتمالی این موس هم در بازار چیزی حدود ۷۹ دلار است که در ایران باقیمتی معادل ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.که جز موس های گرانقیمت بازار خواهد بود.

با موس بازی G502 proteus core همه بازی ها را ببرید

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.