تریلری از عنوان «Child of Light» منتشر شد! - تکفارس 
تریلری از عنوان «Child of Light» منتشر شد! - تکفارس 

تریلری از عنوان «Child of Light» منتشر شد!

jabersaber
۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - 23:52
تریلری از عنوان «Child of Light» منتشر شد! - تکفارس 

به تازگی کمپانی یوبیسافت تریلر از این بازی ۲ بعدی را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد دنیای بازی و اتفاقاتی که در خواهد افتاد که درواقع «Lemuria» نام دارد، هستیم. برای مشاهده آن با ما همراه باشید.

عنوان «Child of Light» یک بازی ویدئویی به صورت «role-playing» هستش که توسط استدیو Ubisoft Montreal در حال ساخت و توسعه و بوسیله کمپانی Ubisoft منتشر خواهد شد. در این بازی پلیر نقش یک دختربچه به نام Aurora را ایفا خواهد نمود. او را از خانه دزدیده اند و بازیکن باید تمام تلاش خود را بکند تا Aurora را به سلامت به خانه برساند. او همچنین باید در این مسیر پرپیچ و خم خورشید،ماه و ستاره ها را که توسط ملکه ی اسرار آمیز شب اسیر شده اند، به سر جایشان برگرداند. Aurora در این سفر با تاریک های ترسناکی مواجه خواهد شد که علی رغم اینکه سن او بسیار کم است، ولی خیلی عاقلانه عمل خواهد کرد.

child-of-light-screenshot_1920.0_cinema_960.0

اما در مورد گیم پلی بازی باید گفتش که این بازی دارای ویژگی های زیادی نظیر «side-scroller» به همراه عناصری از بازی های RPG درونش دیده میشود. مثلا هر چه سطح بازی بالاتر برود،(از آنجائیکه گفته میشه که بازی دارای محدودیت زمانی هستش) میزان زمان نیز کاهش می یابد. همچنین به نظر میاد که سیستم جنگیدن با دشمنان در این بازی، یک نوع شبیه سازی از سیستم های عناوینی چون Final Fantasy و Grandia II است. سایت معروف «ING» این بازی را یک تجربه موفق چندنفره با ویژگی نظیر یک گیم تعاملی، می داند. همچنین در طول بازی یک «گوی آبی» وجود دارد که در نبردهایی که میان دشمنان پیش می آید به شخصیت اصلی بازی کمک خواهد کرد. این بازی در تاریخ ۳۰ آوریل و برای پلتفرم های X360, PS3, PC, PS4, Xbox One منتشر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.