اطلاعاتی از گیم پلی «Tomb Raider 2» به بیرون درز پیدا کرد! - تکفارس 
اطلاعاتی از گیم پلی «Tomb Raider 2» به بیرون درز پیدا کرد! - تکفارس 

اطلاعاتی از گیم پلی «Tomb Raider 2» به بیرون درز پیدا کرد!

jabersaber
۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - 10:50
اطلاعاتی از گیم پلی «Tomb Raider 2» به بیرون درز پیدا کرد! - تکفارس 

ساعاتی پیش بود که اطلاعاتی از نسخه دوم عنوان Tomb Raider در فضای مجازی منتشر شد. این اطلاعات در مورد انتشار بازی برای کنسول های XBOX ONE و PS4 و همچنین گیم پلی بازی که گفته میشه تلفیقی داستان سرایی و زیباشناسی هست. با ما همراه باشید.

سال گذشته بود که آقای «Phil Rogers» از سازندگان بازی این خبر را تأیید کرد که به خاطر موفقیت نسخه اول بازی در کنسول های XBOX 360 و PS3 این عنوان برای کنسول های نسل جدید نیز در حال توسعه است اما در آن زمان هیچ اطلاعاتی در این مورد منتشر نشد. تااینکه بالاخره اطلاعاتی از گیم پلی Tomb Raider 2 در سایت رسمی بازی «Crystal Dynamics» به بیرون درز پیدا کرد. استدیو سازنده بازی در حال پیدا کردن افرادی برای همکاری در ساخت بازی هستش. آنها در زمینه های نظیر«Cinematics Lead, Environment Artist, Combat Systems Designer, و Systems Designer» به دنبال افرادی مطمئن می گردند تا اینکه بتوانند گیم پلی و دیگر عناصر بازی را به خوبی توسعه دهند.

TombRaider-Dark-Horse-Comics-fifth-issue-cover-art

کاور سری داستان های کمیک Tomb Raider

همچنین انتظار میرود که اطلاعاتی از این بازی در نمایش E3 امسال منتشر بشود. به علاوه Dark Horse اعلام کرده که مجموعه ای از ۵ سری از داستان های کمیک Tomb Raider منتشر خواهد شد. این داستان های کمیک به احتمال زیاد شکافی که میان Tomb Raider 2013 و نسخه دوم این بازی بود را پُر خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • AMIR گفت:

    امیدوارم بیاد بازی باحالی میشه :inlove: .راستی چرا قسمت اخبار رو اینجوری نمیکنید.که هرکی میخواد نظر بده.اگه بتونید که خیلی عالی میشه :inlove: