تریلر و اطلاعاتی جدید از عنوان «BLOOD BOWL 2» منتشر شد! - تکفارس 
تریلر و اطلاعاتی جدید از عنوان «BLOOD BOWL 2» منتشر شد! - تکفارس 

تریلر و اطلاعاتی جدید از عنوان «BLOOD BOWL 2» منتشر شد!

jabersaber
۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - 12:08
تریلر و اطلاعاتی جدید از عنوان «BLOOD BOWL 2» منتشر شد! - تکفارس 

به تازگی تریلر به همراه تصاویری جدید از این بازی ورزشی مهیج منتشر شده است. برای مشاهده آن به همراه اطلاعاتی جدید از بازی با ما همراه باشید.

عنوان BLOOD BOWL یکی بازی ویدئویی در سبک ورزشی هستش که به نوعی میشود گفت هم در این بازی فوتبال آمریکایی میتوان بازی کرد و هم میتوان به خشونت بسیار بالا دیگران را کتک کاری کرد! این بازی به نوعی شبیه ساز ورزش راگبی یا همان فوتبال آمریکایی هستش که بازیکن در آن می تواند هم در نقش اُرک و هم در نقش یک انسان بازی نماید. از ویژگی های مهیج بازی میتوان به حالت چندنفره بودن اشاره کرد که واقعاً جذاب و دیدنی هست.

bloodbowl-54

این بازی را میتوان هم بصورت تکنفری انجام داد و به صورت چندنفره و به این شکلی که از آن با نام بازی تعاملی یاد میشود. در بخش تکنفره پلیر نقش یکی از بازیکنان معروف تیم های Blood Bowl قرار می گیرد.

bloodbowl-30

در این میان با تیم هایی مسابقه خواهد داد که واقعاً منحصر به فرد و غیرقردادی هستند و طبیعتاً اگر این تیم ها را شکست دهد به صدرجدول راه پیدا خواهید کرد. همچنین بخشی دیگر در گیم پلی بازی وجود دارد که از آن با نام لیگ یاد میشود. در این بخش بازیکن میتواند تیم خود، کلوب خود و حتی استادیوم خود را مدیریت کند.

bloodbowl-47

در پایان باید گفت که به نظر میاد این بازی چه در بخش تکنفره و چه در چندنفره به موفقیتی بزرگ دست پیدا خواهد کرد مخصوصاً در بخش چندنفره که با نوآوری افسانه ای و جذاب خودش می تواند شگفتی آفرین نیز شود.این بازی توسط استدیو Cyanide Studio در حال ساخت و توسعه هستش و توسط کمپانی Focus Home Interactive در اواخر سال ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.