به روز رسانی کیت کت برای Xperia Z, ZL, ZR و Tablet Z خواهد آمد - تکفارس 
به روز رسانی کیت کت برای Xperia Z, ZL, ZR و Tablet Z خواهد آمد - تکفارس 

به روز رسانی کیت کت برای Xperia Z, ZL, ZR و Tablet Z خواهد آمد

alierna
۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - 22:16
به روز رسانی کیت کت برای Xperia Z, ZL, ZR و Tablet Z خواهد آمد - تکفارس 

سونی پیش از این خبر عرضه ی به روز رسانی کیت کت، برای دستگاه های خود را داده بود. اما زمان مشخصی را برای این به روز رسانی ها اعلام نکرده بود.

در طی بیانیه ی قبلی این شرکت آمده بود که دستگاه های  Xperia Z, Xperia ZL, Xperia ZR و Xperia Tablet Z، در تاریخی بین ماه می و ژوئن به روز رسانی خواهند شد. اما حال شرکت زمان دقیق را اعلام کرده و خوش بختانه زمان نزدیک تر، یعنی ماه می برای ارائه ی این به روز رسانی ها اعلام شده است.

این به روز رسانی ها بر اساس منطقه ی مکانی، در طول ماه عرضه خواهند شد. به نظر می رسد که تمامی مناطق تا پایان ماه می به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

سونی در وبسایت خود به تغییرات سیستم عامل در این به روزرسانی، به موارد زیر اشاره کرده است:

گزینه ی اول به بالا رفتن قدرت و سرعت گوشی اشاره دارد. همچنین به این نکته اشاره می کند که نوار وضعیت گوشی، بسیار بهتر شده و تنظیمات سریع در آن قرار گرفته است. همچنین محیط سیستم عامل بسیار قابل تغییر تر شده است. گزینه ی دوم در مورد رابط کاربری این گوشی است که به مانند محیط رابط کاربری PS4 شده است. این شباهت را در آیکون ها، لانچر، انیمیشن ها و تصویر پس زمینه ی زنده می توان دید.

گزینه ی سوم و آخر از به روز شدن نرم افزار های پیش فرض گوشی سخن گفته است. این به روز رسانی ها باعث بهتر شدن و بالاتر رفتن قابلیت های این برنامه ها شده است. از برنامه های به روز شده می توان به  Messaging, MyXperia, Smart Connect, Small apps, TrackID, TrackID TV, Sony Select, Smart Social Camera اشاره کرد.

از دیگر موارد به روز رسانی شده در این سیستم عامل، برنامه های Walkman,Album و Movies است. توانایی ارتباط بهتر، دانلود سریعتر و استفاده ی کاربرپسند تر از شبکه ی تفریحاتی سونی یا Sony Entertainment Network، از موارد اضافه شده به این برنامه ها است.

رابط کاربری گوشی با قابلیت جدیدی به نام Xperia Themes، می تواند از صدها پک گرافیکی که برای دانلود قرار داده شده اند، کاملا تغییر کند. به زودی به تعداد این پک های گرافیکی افزوده خواهد شد.

زمانی که این به روز رسانی ها شروع شد، از همین وبسایت به شما خبر خواهیم داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.