تصاویری از iOS 8 به بیرون درز کرد! - تکفارس 
تصاویری از iOS 8 به بیرون درز کرد! - تکفارس 

تصاویری از iOS 8 به بیرون درز کرد!

jabersaber
۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - 23:03
تصاویری از iOS 8 به بیرون درز کرد! - تکفارس 

به تازگی تصاویری منتشر شده که ادعا میشود متعلق به سیستم عامل انحصاری اپل یعنی iOS 8 باشد. به نظر میاد که این سیستم عامل فعلا متعلق به iPhone 5S باشد چراکه گوشی که ازش تصویربرداری شده آیفون ۵S هستش…

همانطور که به سالگرد کنفرانس خبری اپل نزدیک می شویم، شایعات و اخبار در مورد اپل نیز بیشتر میشود. در یکی از آخرین خبرهایی که منتشر شد تصاویری رویت شده که گفته میشه متعلق به آخرین ورژن سیستم عامل آی او اس «iOS 8»باشد. «PhoneArena» اظهار داشته که این تصاویر قویاً متعلق به سیستم عامل iOS 8 هستش که آن هم طی ۶ هفته آینده و در کنفرانس Worldwide Developer  در سانفرانسیسکو معرفی و عرضه خواهد شد.

iOS_8_on_iPhone_5S_rumor-580-90

همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می فرمائید به نظر میاد که این سیستم عامل در iPhone 5S اجرا شده و وقتی کمی بیشتر دقت نماید نامی در صفحه نمایشگر مشخص است که به نظر میاد Omar Sharif باشد! از آیکون ها در تصویر بالا مشخص است که تعداد زیادی از نرم افزار های کاربردی که شایعه شده بود که برای نسخه جدید iOS ساخته خواهد شد، فقط یک شایعه نبوده! از جمله این نرم افزارها میتوان به iTunes Radio و Healthbook اشاره نمود.

iOS_8_Watch_Utiility_screenshot-578-80

گفته میشود که از این سیستم عامل و بقیه محصولات اپل«به احتمال زیاد آیفون ۶» در تاریخ ۲ ژوئن و در نمایشگاه ای که از آن با نام «WWDC» یاد می شود، رونمایی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.