به نظر شما Google Nexus جدید با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 
به نظر شما Google Nexus جدید با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 

به نظر شما Google Nexus جدید با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

jabersaber
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - 23:54
به نظر شما Google Nexus جدید با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 

همه ما گوشی های هوشمند گوگل را به مناسب بودن قیمت و درعین حال قدرتمند بودن سخت افزارش می شناسیم. گوشی ها و تبلت های خانواده Nexus همیشه با قیمت مناسب تواسته بود که نظر خریداران را به خود جلب کند. باید دید که آیا این بار نیز شاهد اینگونه قیمت ها هستیم یا خیر؟…

به تازگی نشریه چینی اظهارتی در مورد Google Nexus جدید داشته و گفته:

((( موضوع اصلی که درمورد این گوشی وجود دارد  قیمت آن است. Google Nexus میتواند قیمتی بسیار کم  حدوداً $۱۰۰ دلار را دارا باشد. این گوشی به احتمال زیاد در طیف موبایل های رده متوسط قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد بعنوان جایگزین Nexus 5 نخواهد بود.)))

Google Nexus جدید با قیمت ۱۰۰ دلاری به طور قابل توجهی کمتر از نکسس های قبلی هست. گوشی Nexus 4 با قیمتی حدود ۳۰۰ دلار به بازار عرضه شد و به دنبال آن گوشی Nexus 5 نیز با قیمت $۳۴۹/$۳۹۹ دلار فروخته شد.

nexus-5-review-13-578-80

اما در آخرین اخباری که از این پرچم دار جدید منتشر شده در مورد چیپ پردازشی این گوشی هستش. گفته میشود که Google Nexus جدید از یک چیپ پردازشی به نام «MediaTek processor» استفاده خواهد کرد. ناگفته نماند که این خبر هنوز فقط درحد یک شایعه هستش و باید صبر کرد و دید که گوگل در این مورد چه واکنشی را نشان خواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید