۱۰ ویژگی پنهان گوشی galaxy s5 که باید بدانید! - تکفارس 
۱۰ ویژگی پنهان گوشی galaxy s5 که باید بدانید! - تکفارس 

۱۰ ویژگی پنهان گوشی galaxy s5 که باید بدانید!

taham
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 18:57
10 ویژگی پنهان گوشی galaxy s5 که باید بدانید!

همیشه ما با بررسی و جستجو در گوشی و یا هر وسیله ی دیگری که داریم متوجه وجود ویژگی های پنهانی در آن دستگاه میشویم اما این بار خود کمپانی سامسونگ اقدام به ذکر ویژگی های پنهان محصول جدید خود کرده است و ۱۰ ویژگی پنهان گوشی Galaxy s5 را اعلام کرده است که در ادامه با هم به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

این نکته می تواند جذاب باشد که شما از تمام امکانات گوشی خود و قابلیت هایی که دارد با خبر و آگاه باشید حتی جزئی ترین کارهایی که گوشی شما قادر به انجام ان است.به همین دلیل تمام کمپانی ها اقدام به گذاشتن ویژگی های خاص و پنهان در گوشی ها خود میکنند و شرکت سامسونگ نیز از این موضوع جدا نیست و خودش اقدام به ذکر این خصوصیات در پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy s5 کرده است.البته این گوشی مدت حدود ۱۰ روز است که در دسترس مردم قرار گرته و شاید در این مدت مردم تعدادی از این خصوصیات را خودشان کشف کرده باشند بدون اینکه بدانند.

Samsung-Galaxy-S5-0

با هم این ۱۰ ویژگی را بررسی میکنیم:

۱- گوشی سامسونگ گلکسی اس ۵ همراه خود قلم S-pen را ندارد و مشریان هم آن را  طلب نمی کنند و دلیل این است که گوشی سطح بالایی همچون گلکسی اس ۵ که از تکنولوژی بالایی در نوشتن برخوردار است چه نیازی به یک قلم با تکنولوژی پایین دارد.اما اگر میخواهید که به این ابزار بسیار خوب البته به عقیده برخی از مشتریان دست یابید می تواننید با رفتن به قسمت تنظیمات نماشگر و بعد از ان قسمت increase touch setting به این ابراز دست پیدا کنید.

۲-یک ترفند جالب که برای عاشقان مویسقی و کسانی که با سامسونگ گلکسی اس ۵ به موسیقی گوشی میدهدند همین ترفندی است که به عنوان ترفند دوم خدمت شما عرض خواهم کرد.این ویژگی خاص مربوط به حالت پخش موسیقی است.شما کافیست تا گوشی خود را کمی کج کنید(هنگامی که موسیقی در حال پخش است)در این صورت شاهد این خواهید بود لیستی از موسیقی برای شما به نمایش در خواهد آمد که این آهنگ ها آهنگ های مشابه با اهنگی است که در حال گوش دادن هستید

۳-اما ترفند و ویژگی سوم که بی شک یک ویژگی خوب و بدیع در دنیای گوشی هاست. وبرای کسانی که کودک دارند بسیار مفید است بدین صورت که اگر کودک شما دوست دارد با تلفن مراه شما بازی کند و سرگرم شود و شما همیشه این دلهره را داشته اید که نکند او فایل های شما را در یک چشم به هم زدن پاک کند یا اینکه با مدیر شرکتتان تماس بگیرد و باعث اخراج شما شود باید به شما این خبر خوش را بدیم که گوشی گلکسی اس ۵ دارای حالت کودک است یا همان Kids mode که در این حالت شا میتوانید مشخص کنید که کودکتان به چه قسمت هایی از گوشی میتواند دسترسی داشته باشد.اما این شاید باعث دلخوری کودکتان شد.روش کار به این صورت است که شما میتوانید همانند کاری که در کامپیوتر قابل انجام است یعنی ساخت حساب های کاربری اقدام به ساخت حساب کاربری برای فرزند خود با محدودیت های ویژه اقدام کنید.

۴-ویژگی بعدی ویژگی فقل اطلاعات شخصی است در قسمت فقل صفحه یا lock screen شما میتوانید مشخص کنید که چه فایل هایی را به قسمت شخص میخواهید منتقل کنید شما روی گزینه  private mode رفته و در این قسمت تمام فایل هایی را که میخواهید از دسترس افراد کنجکاو خانواده دور بماند را به حالت شخصی میبرید وقتی این کار را انجام دادید به طور اتوماتیک یک فقل ظاهر میشود که نشان دهنده رفتن فایل ها به حالت شخصی است.

۵-شاید شما هم از بعضی برنامه های روی گوشی خود بیشتر از سایر برنامه ها استفاده میکنید و بخواهید که همیشه در دسترس سریع شما باشند.شما میتوانید با استفاده از Toolbox این کار را انجام دهید.با رفتن به قسمت تنظیمات سریع گوشی Quick setiing میتوانید این ویژگی را فعال کرده و در تمامم صفحات گوشی به برنامه های انتخابی خود دسترسی داشته باشید.

این ویژگی راشاید خیلی ها حتی مدتها کشف نکنند اما ویزگی خیلی خوب و کاربردی به شمار میآید.

۶-فکر کنید که دارید در خیابان راه میروید و ناگهان بازیگر مورد علاقه خود را میبینید مثلا اقای برد پیت یا آقای امین حیایی.در این لحظه حتما ممیخواهید که از او فلم و عکس بگیرید و قطعا دستپاچگی هم در این مواقع به سراغ شما می اید. و شما با صفحه قفل گوشی خود روبه رو هستید.اما باید بدانید که در گلکسی اس ۵ امکان دسترسی به دوربین در حالت قفل بودن گوشی وجود دارد.و شما هیچ سوژه و شانسی را برای عکاسی از دست نخواهید داد.

۷-در هنگام فیلم برداری شما می توانید که یک تور مجازی تصویری بسازید و این از امکانات گوشی شما و نرم افزار منحصر به فرد دوربین آن است.مثلا شما اگر قصد ساخت یک ویدیو در مورد محصول یا خدمات خود را دارید دیگر نیازی به یک کارگردان هنری ندارید و گوشی شما به خوبی مسولیت کارگردانی و ساخت یک کلیپ تبلیغاتی را بر عهده خواهد گرفت.

۸-حتما شما هم با مشکل پیدا کردن مخاطب مورد نظر خود در بین انبوه لیست مخاطبان خود مواجه شده اید.و گاهی اوقات ان موضوع برای شما کلافه کننده بوده است اما سامسونگ گلکسی اس ۵ برای این مشکل هم راه حلی را در مقابل شما قرار میدهد شما می توانید با رفتن به بخش تنظیمات پیام کوتاه و تماس و انتخاب گزینه “+” حداکثر ۲۲۵ نفر از مخاطبان خود را بیشتر از دیگران با انها در ارتباط هستید را اضافه کرده تا همیشه در منو ارسال پیام و تما س انها را مشاهد کنید.

۹-اگر گوشی شما به اینترنت متصل باشد و بخواهید از اخرین فعالیت های مخاطبان خود در صفحات اجتماعی باخبر شوید به راختی می توانید این کار را انجام دهید کافیت به قسمت اطلاعات مخاطب بروید و تمام این اطلاعات را به دست آورید.

۱۰-شما دارید بازی میکنید در یک مرحله سخت از بازی هستید که تمام حواستان را به خودش معطوف کرده ناگهان با صفحه تماس روبه رو میشود کسی با شما تماس گرفته است در اینجا دوست دارید گوشی را پرت کنید به سمت دیوار چون بازی را باخته اید و از آن خارج شده اسد!!!! اما در گلکسی اس ۵ امکان Call notifications pop ups اضافه شده که در قسمت بالای گوشی فقط به شما هشدار میدهد که فردی با شما تماس گرفته و شما مجبور نیستید که بازی را ببندید.برای فعال کردن این تنظیمات به قسمت نتظیمات call بروید و تیک Call notifications pop ups را فعال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید