پردازنده ی Huawei’s Kirin 910 که در Ascend P7 استفاده شده عملکرد خوبی نداشته است - تکفارس 
پردازنده ی Huawei’s Kirin 910 که در Ascend P7 استفاده شده عملکرد خوبی نداشته است - تکفارس 

پردازنده ی Huawei’s Kirin 910 که در Ascend P7 استفاده شده عملکرد خوبی نداشته است

alierna
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 15:28
پردازنده ی Huawei’s Kirin 910 که در Ascend P7 استفاده شده عملکرد خوبی نداشته است - تکفارس 

با توجه به گوشی های جدیدی مانند OnePlus One و Vivo XShot که نتایج تست AnTuTu benchmarking آنها خیره کننده بود، باعث ناراحتی است که پردازنده ی مورد استفاده در Huawei Ascend P7 با امتیازی کمتر از ۲۵,۰۰۰ کاملا برعکس عمل کرده است.

این گوشی هوشمند از پردازنده ی طراحی شده توسط خود شرکت Huawei به نام Kirin 910 quad-core processor که پردازنده ای چهار هسته ای است استفاده می کند. به نظر می رسد که پرچمدار جدید شرکت Huawei، باز هم با وجود طراحی زیبا از نظر سخت افزاری کم خواهد آورد که این مساله قطعا در فروش این گوشی تاثیر خواهد گذاشت.

از طرفی دیگر نتایج این تست بنچمارک نشان دهنده ی این است که قطعات دیگری که در این گوشی زیبا استفاده شده اند کیفیت خوبی دارند. این گوشی با صفحه نمایشی Full HD و ۲ گیگابایت رم، و دو دوربین ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی بسیار خوب عمل کرده است. این دستگاه از نسخه ی Android 4.4.2 KitKat به عنوان سیستم عامل استفاده می کند که آخرین نسخه ی این سیستم عامل است. اما باید بدانید که هسته ی مورد استفاده در این سیستم عامل، version 3.0.8 بوده که عمری چند ساله دارد و قدیمی است. دلیل استفاده از این هسته مشخص نیست. اما می شود جدس زد که با به روز رسانی های بعدی، امتیاز این گوشی در بنچمارک ها بسیار بهتر خواهد شد. اما می توان حدس زد که در بهترین حالت، این پردازنده عملکردی مانند Qualcomm Snapdragon 600 داشته باشد. اینکه شرکت چینی Huawei از این پردازنده در پرچمدار خود استفاده کند مایه ی ناراحتی است. اما از طرفی ممکن است به نفع این شرکت هم باشد. از آنجایی که این پردازنده ساخته ی همین شرکت است قیمت نهایی محصول بسیار پایین تر از پرچمداران دیگر بازار خواهد بود.  به نظر می رسد که این گوشی برای اولین بار در تاریخ ۷ می در پاریس به فروش خواهد رسید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.