Galaxy Note 4 یک گوشی انعطاف پذیر! - تکفارس 
Galaxy Note 4 یک گوشی انعطاف پذیر! - تکفارس 

Galaxy Note 4 یک گوشی انعطاف پذیر!

jabersaber
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 16:29
Galaxy Note 4 یک گوشی انعطاف پذیر! - تکفارس 

وقتی گوشی جدیدی با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بالا یا با صفحه نمایش بزرگ و…عرضه میشود، کاربران تا مدت ها با آن کار میکنند و ازصحفحه نمایشگر بزرگ و با کیفیت و سخت افزاری آن لذت میبرند. ولی آیا تا به حال به این مورد فکر کرده اید که ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر فقط صفحه نمایشگر بزرگ و سخت افزار بالا، کاربران را راضی نگه ندارد؟…

براساس اخباری که از «ZDNet Korea» منتشر شده است گوشی Galaxy Note 4 ممکن است که به یک صحفه نمایشگر انعطاف پذیر «Youm» الیومی مجهز شود که تصور می شود بسیار پیشرفته تر از گوشی های حال حاضر خانواده گالگسی باشد! اما جالبتر این است که طبق ادعایی که سایت کره ای ZDNet داشته، Note 4 با صفحه نمایشگر سه طرفه عرضه خواهد شد و این احتمالاً به این معنی خواهد بود که دوطرفه دیگر گوشی نیز دارای صفحه نمایشگر کوچک و کاربردی هستش.

Samsung flexible delays-578-80

اگر این نظریه درست ازآب دربیاید درواقع تحولی در صنعت طراحی گوشی های هوشمند اتفاق خواهد افتاد ولی اگرواقع بینانه نگاه کنیم باید این خبر را جزء اخبار شایعه قرار دهیم. اما سامسونگ قبلاً به این نکته اشاره کرده بود که گوشی Note 4 با یک شکل و فاکتور منحصر به فردی ساخته خواهد شد و شاید منظور سامسونگ از یک شکل جدید همین صحفه نمایشگر منحنی باشد. به علاوه سامسونگ یکی از کمپانی هایی بوده که همیشه فکر صحفحه نمایشگرهایی منحنی و انعطاف پذیر را ذهن می پرورانده و اگر واقعاً میخواهد از این صفحه نمایشگر در نوت بهر بگیرد، باید از همین حالا نوت جدید را جزء یکی از بهترین گوشی های هوشمند قرار دهیم.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.