اولین گوشی مشترک Motorola و Lenovo، پاییز منتشر خواهد شد - تکفارس 
اولین گوشی مشترک Motorola و Lenovo، پاییز منتشر خواهد شد - تکفارس 

اولین گوشی مشترک Motorola و Lenovo، پاییز منتشر خواهد شد

alierna
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 01:30
اولین گوشی مشترک Motorola و Lenovo، پاییز منتشر خواهد شد - تکفارس 

شایعه ای از طرف یکی از کارکنان لنوو به خبرگذاری ها منتقل شده است. به نظر می رسد که اولین گوشی مشترک دو شرکت تازه به هم پیوسته ی Lenovo و Motorola به زودی عرضه خواهد شد.

طبق این شایعه، Zhang Hui، یکی از اعضای قسمت تجاری شرکت لنوو خبری از انتشار گوشی جدید این شرکت با قابلیت ۴G در ماه ژوئن داده است. وی همچنین گفته است که خبرهای بسیار خوب و جالبی در مورد محصولات جدید در حال شکل گرفتن است که در اوایل سپتامبر گفته خواهد شد. همچنین اولین گوشی ساخته شده توسط این دو شرکت تازه به هم پیوسته در ماه اکتبر یا نوامبر به بازار خواهد آمد. به نظر می رسد که لنوو تصمیم گرفته که گوشی را در تعطیلات سال نو میلادی به بازار عرضه کند تا با اقبال بیشتری روبرو شود.

مشکلی که در این میان است موانع بسیار زیاد بین عقد قرارداد نهایی این دو شرکت است. این دو شرکت باید در سازمان ها و کشورهای مختلفی قرارداد های مخصوص این انتقال را امضا کنند. مشخص نیست که آیا گوگل اجازه ی همکاری این دو شرکت، پیش از نهایی شدن قرارداد را داده است یا نه. اما در حال حاضر از خبرها اینطور برداشت می شود که گوشی های جدید حاصل همکاری این دو شرکت است. با توجه به زمان زیادی که برای طراحی کامل یک گوشی مورد نیاز است، گوگل باید اجازه ی این همکاری را در ماه ژانویه داده باشد.

ما منتظر خبرهای بیشتر و واضح تر از این همکاری خواهیم بود. اما در حال حاضر خودمان را برای آخرین گوشی های موتورولا در زیر چتر گوگل آماده خواهیم کرد. گویش های Moto+1 و Moto G جدید، به زودی عرضه خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.