Sony SmartWatch 2 به روز رسانی جدیدی، با قابلیت تغییر ظاهر ساعت دریافت کرد - تکفارس 
Sony SmartWatch 2 به روز رسانی جدیدی، با قابلیت تغییر ظاهر ساعت دریافت کرد - تکفارس 

Sony SmartWatch 2 به روز رسانی جدیدی، با قابلیت تغییر ظاهر ساعت دریافت کرد

alierna
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 01:50
Sony SmartWatch 2 به روز رسانی جدیدی، با قابلیت تغییر ظاهر ساعت دریافت کرد - تکفارس 

Sony SmartWatch 2 به روز رسانی جدیدی دریافت کرده که به کاربران امکان استفاده از ساعت ها و ویجت های مختلف، برای ساختن ظاهری دلخواه را داده است.

به جای اینکه تنها زمان و تاریخ در اختیار داشته باشید، می توانید اعلانات گوشی خود را ببینید، از آب و هوا با خبر شوید یا حتی درصد باقی مانده از باتری را ببینید. و اگر شما از ظاهر یک نواخت و مشکی پس زمینه ی گوشی خسته شده اید، می توانید آن را با تصویر دلخواهی عوض کنید. این قابلیت ها به همراه بهینه سازی هایی برای سرعت و نرم بودن رابط کاربری دستگاه و همچنین باز شدن سریعتر برنامه ها از ویژگی های به روز رسانی جدید است.

sos-b sos-c sos-d

حال با استفاده از این به روز رسانی، تمامی برنامه ها را می توان از طریق خود ساعت نصب، فعال یا غیر فعال کرد. با استفاده از منوی advanced setting mode می توانید تمامی برنامه های این ساعت را از طریق تبلت یا گوشی خود کنترل و مدیریت کنید. این قابلیت با استفاده از نرم افزار Smart Connect در تبلت یا گوشی قابل استفاده خواهد بود. این نسخه از به روز رسانی دارای یک نرم افزار ماشین حساب خواهد بود که با توجه به نوع استفاده ی آن، بسیار جالب و جذاب خواهد بود.

این به روز رسانی را می توان از طریق خود ساعت دریافت کرد. اگر ساعت شما نتوانست آن را دریافت کند، به Google Play بروید و برنامه ی SmartWatch 2 SW2 را نصب کنید و سپس مطمئن شوید که نرم افزار Smart Connect را بر روی گوشی یا تبلت خود دارید. ادامه ی کار بسیار ساده و راحت خواهد بود. این ساعت زیبا با قیمت ۱۴۳ دلار در بازار موجود است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.