Denza خودروی تمام الکتریکی چینی معرفی شد - تکفارس 
Denza خودروی تمام الکتریکی چینی معرفی شد - تکفارس 

Denza خودروی تمام الکتریکی چینی معرفی شد

taham
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 22:46
Denza خودروی تمام الکتریکی چینی معرفی شد

در میان انبوه خودرو سازان دنیا این بار چینی ها هستند که نوبت به خودنمایی را به دست آورنده اند و این بار با تولید خودرویی تمام الکتریکی توجه تمام خودرو سازان و مردم دنیا را به خود جلب کردند در ادامه خصوصیات و تصاویر این خودرو را خواهید دید.

در بازار خودرو های مختلف از کمپانی های معروف جهان چندان جایی برای خودرو های چینی باقی نمانده اسا اما این صنعت در کشور چین رو به رشد و گسترش است و این را میتوان از تولیدات اخیر شرکت ها و کمپانی های خودرو سازی آنها فهمید.چینی ها از فرصت استفاده کردن و در نمایشگاه پکن که در کشور خودشان هم بود خودرو های تولیدی کشور خود را به نمایش گذاشتند در میان این خودرو ها یک ماشین تمام الکتریکی و با طراحی زیبا و جوان پسند هم دیده میشد که البته تا قبل از معرفی رسمی کسی از ویژگی های ان با خبر نبود.اما امروز میخواهیم این خودرو را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

Denza خودروی تمام الکتریکی چینی معرفی شد

Denza نام خودروی تولیدی یکی از کمپانی های چینی است که البته اولین خودروی تمام الکتریک چینی هم محسوب میشود و چینی ها برای ساخت این خودرو با بزرگتریم خودرو سازان المانی هم همکاری و مشورت داشته اند و در واقع میشود این ماشین را محصوا مشترک چین و المان دانشت شاید چین فقط قصد استفاده از اعتبار آلمان داشته و نیاز چندانی برای ساخته این خودرو به کمک آنها نداشته است.

بنا به گفته ی دو شرکت سازنده آلمانی و چینی برای ساخت این خودرو ۴ سالوقت صرف شده است تا بتوانند یک کانسپت الکتریکی شهری را بسازند

بهتر است کمی در مورد طراحی و خصوصیات این ماشین صحبت کنیم

ایم خودرو میتواند ۵ سرنشین را در خود جای دهد و با ظاهر اسپرت و جوان پسند خود و نا خطوط به کار رفته در طراحی بدنه ی این خود زیبایی و جذابین خاصی دارد.این خودرو در دونوع به بازار عرضه خواهد شد.یک مدل موسوم به لایف استایل که دارای چرخ های الیاژی سبک و دارای یک نمایشگر ۷ اینچی برای قسمت سرگرمی و امنیتی است و یک نسخه Executive که دارای سیستم مسیر یابی ماهواره ای و روشنایی تطبیقی و سیستم صوتی ویژه میباشد.

Denza خودروی تمام الکتریکی چینی معرفی شد

این خودرو به مدت ۱۸ ماه تست های فراوانی را پشت سر گذاشته است با ماشن های مختلف برخورد کرده به میزان ۱.۲ میلیون کیلومتر تست های مختلف را پشت سر گذاشته استاین خودرو در تست محبوبیت و بازخورد ازمشتریان نیز امتیاز بالای ۵ را گرفته است. این خودرو دارای یک موتور پرقدرت الکتریکی با گشتاور نیروی  ۸۶ کیلو وات و ۲۹۹ نیوتن بر متر است که میتواند خودرو را به سرعت حداکثر ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت برساند. و با یک شارژ موتور میتواند مسافت ۳۰۰ کیلومتر را طی کند.باتری موتور این خودرو میتواند به وسیله برق معمولی خانگی شارژ شود و برای شارژ نیازی به جایگاه مخصوصی ندارد.باتری این خودرو در حدود محدوده ۱ تا ۷ ساعت شارژ میشود و شما میتوانید با نصب برنامه مخصوص روی موبایلتان از فرایند شارژ خودرو خود مطلع شوید.

Denza خودروی تمام الکتریکی چینی معرفی شد

این خودرو به هنگام شارژ کامل به طور خود به خود و اتو ماتیک جریان برق را قطع میکند و نکته جالب دیگر اینکه به هنگام تصادف با خودرو باتریخودرو به طور کامل تخلیه میشود تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.قسمتی که باتری خدرو قرار دارد در زیر این وسیله نقلیه است که با یک پوشش الومینیومی مقاوم محافظت میشود.

این خودرو موسوم به دنزا  از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ در شهر های شنزن و پکن و  شانگهای با قیمت تقریبی ۶۰۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. و بعد از این تاریخ در دیگر شهر های چین به فروش خواهد رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.