اطلاعات به همراه تریلری جدید از عنوان Watch Dogs منتشر شد! - تکفارس 
اطلاعات به همراه تریلری جدید از عنوان Watch Dogs منتشر شد! - تکفارس 

اطلاعات به همراه تریلری جدید از عنوان Watch Dogs منتشر شد!

jabersaber
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 15:43
اطلاعات به همراه تریلری جدید از عنوان Watch Dogs منتشر شد! - تکفارس 

به تازگی تریلر به همراه اطلاعاتی از این بازی مورد انتظار ۲۰۱۴ منتشر شده است. این اطلاعات در مورد میزان فریم بازی در ps4 و کنترل لی اوت و DLC هایی که برای این عنوان منتشر خواهد شد هستش. تریلر بازی نیز قسمت های مختلف از گیم پلی بازی را شامل میشود. برای مشاهده و دانلود آن با همراه باشید.

کارگردان هنری بازی آقای مورین ضمن اشاره به این نکته که تنها یک ماه دیگر به انتشار رسمی این عنوان باقی مانده است، در مورد سؤالی که از وی در مورد کنترل بازی بوسیله دسته شده بود اذعان کرد: ((( این بازی از تمامی دکمه های دسته اعم از sticks inverted, bumpers/triggers inverted پشتیبانی خواهد کرد. همچنین بوسیله دسته میتوان تصاویر را به اشتراک گذاشت.)))

watch-dogs-control-scheme

دسته کنترلر xbox one

آقای مورین همچنین این خبر را نیز تأیید کرده که بازی دارای فصل ها مختلف هستش و dlc هایی نیز به مرور زمان برای این عنوان منتشر خواهد شد. وی همچنین گفته که اطلاعات جامعتری را هفته ی آینده منتشر خواهد کرد.

watch-dogs-snapshot-7

به نظر میاد که این عنوان در کنسول ps4 با کیفیت فریم ثابتی عرضه خواهد شد چراکه در آخرین جلساتی که Q&A با Playstation داشته است آنها در مورد میزان فریم حرف هایی زدن و آنها گفته اند که کیفیت فریم در این بازی بسیار ثابت و پایدار هست. عنوان Watch Dogs در تاریخ ۲۷ می و برای پلتفرم های PC, PS4, Xbox One, Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد.

برای مشاهده تریلر کلیک کنید

دانلود تریلر Watch Dogs

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.