مشخصات گوشی Samsung Galaxy Core 2 با پردازنده ی ۴ هسته ای، لو رفت - تکفارس 
مشخصات گوشی Samsung Galaxy Core 2 با پردازنده ی ۴ هسته ای، لو رفت - تکفارس 

مشخصات گوشی Samsung Galaxy Core 2 با پردازنده ی ۴ هسته ای، لو رفت

alierna
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 22:14
مشخصات گوشی Samsung Galaxy Core 2 با پردازنده ی ۴ هسته ای، لو رفت - تکفارس 

گوشی Samsung Galaxy Core 2 در کشور روسیه لو رفت. مشخصات این گوشی که با کد محصول SM-G355H به بازار خواهد آمد به همراه دو عکس رندر شده در دسترس قرار گرفته است.

این گوشی مانند بیشتر گوشی های سامسونگ دارای دکمه ی فیزیکی Home و ۲ دکمه ی لمسی مربوط به منو و بازگشت است. با توجه به مشخصات ارائه شده، Galaxy Core 2 دو سیم کارته بوده و دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی است. رزلوشن این صفحه نمایش ۸۰۰*۴۸۰ پیکسل است. پردازنده ی این گوشی ۴ هسته ای و با کلاک ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود. رم این گوشی تنها ۵۱۲ مگابایت بوده که به نظر کم می آید. این گوشی ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی داشته که به وسیله ی کارت های حافظه ی Micro-sd قابل اضافه شدن است.

gsmarena_001 (1) gsmarena_002 (1)

این گوشی به عنوان نسخه ی جدید گوشی های Galaxy Core, Galaxy Core Plus و Galaxy Core Advance که در سال های گذشته عرضه شده اند به بازار می آید. ابعاد این گوشی ۱۲۹.۷×۶۷.۹×۹.۸ میلیمتر است که تقریبا با گوشی های Galaxy Core و Core Plus برابر است. وزن این گوشی ۱۳۸ گرم بوده و دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسلی می باشد. همچنین این گوشی دوربین جلویی با کیفیت ۰.۳ مگاپیکسل برای مکالمه ی تصویری است. باتری استفاده شده در این گوشی ۲۰۰۰ میلی آمپری است. این گوشی از نسخه ی Android 4.4 KitKat که با رابط کاربری Samsung’s TouchWiz پوشانده شده استفاده می کند. این گوشی از LTE پشتیبانی نمی کند، اما از شبکه های +HSPA پشتیبانی می کند. این شبکه ها قابلیت دانلود تا بیش از ۲۱ مگابیت بر ثانیه را به ما می دهند.

نسخه ی دو سیم کارته ی The Galaxy Core 2 در تاریخ ۲۰ می در کشور روسیه عرضه خواهد شد. قیمت مشخص شده برای این گوشی ۲۲۷ دلار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.