گوشی آمازون: اختصاصی برای AT&T و قیمتی عالی - تکفارس 
گوشی آمازون: اختصاصی برای AT&T و قیمتی عالی - تکفارس 

گوشی آمازون: اختصاصی برای AT&T و قیمتی عالی

alierna
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 22:42
گوشی آمازون: اختصاصی برای AT&T و قیمتی عالی - تکفارس 

به نظر می رسد  که گوشی آمازون در تاریخ اول ژوئن به صورت رسمی معرفی خواهد شد و علاقه مندان می توانند آن را از ماه سپتامبر خریداری کنند.

هنوز آمازون این خبر را تایید نکرده است. اما با توجه به کنفرانس های تکنولوژی در ماه های ذکر شده، این شایعه عاقلانه به نظر می رسد. این گوشی به همراه طرح فوق العاده ای از طرف اپراتور AT&T ارائه می شد. هنوز خبری از جزئیات این طرح ویژه در دسترس نیست اما به نظر می رسد که این طرح از نظر حجم اینترنت بسیار بالا باشد و به وسیله ی آن بتوان به طور رایگان به سرویس های آمازون وصل شد.

طبق گفته های چند روز اخیر، این گوشی در کشور آمریکا به صورت اختصاصی توسط AT&T منتشر می شود. هنوز خبری از نحوه ی ارائه ی این گوشی ها در کشور های دیگر نیست.

همانطور که قبلا مشخص شده بود، این گوشی دستگاه بسیار قوی ای نیست. صفحه نمایش این گوشی ۴.۷ اینچ و با رزلوشن HD خواهد بود. پردازنده ی این گوشی نوع نامشخصی از Snapdragon خواهد بود که در کنار ۲ گیگابایت رم به نظر مناسب خواهد آمد. همچنین دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود. گفته می شود که صفحه نمایش این دستگاه از نوع بسیار خاص و جدیدی از صفحه نمایش های ۳ بعدی استفاده می کند. این صفحه نمایش برای استفاده نیازی به استفاده از عینک ندارد. گفته می شود که روش کار این صفحه نمایش بسیار ساده بوده و با استفاده از موقعیت قرار گیری سر، زاویه ی تصویر عوض می شود. تشخیص موقعیت سر به کمک ۴ سنسور مادون قرمز که دور دستگاه قرار گرفته اند انجام می شود. هنوز اطلاعات قطعی در مورد قیمت این تلفن هوشمند مشخص نشده است اما به نظر می رسد که قیمت این دستگاه مانند تبلت های Kindle Fire بسیار پایین باشد.

Amazon-smartphone-Prime-Data-ATT-1

عکسی که در بالا گذاشته شده طرح اولیه ی این گوشی بود که ماه های قبل لو رفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.