امکان معرفی iWatch توسط اپل در WWDC وجود دارد - تکفارس 
امکان معرفی iWatch توسط اپل در WWDC وجود دارد - تکفارس 

امکان معرفی iWatch توسط اپل در WWDC وجود دارد

alierna
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 00:53
امکان معرفی iWatch توسط اپل در WWDC وجود دارد - تکفارس 

چند روز پیش اپل در اقدامی فروش جواهرات و ساعت را به فهرست محصولاتش اضافه کرد.

این حرکت باعث شد که دوباره توجه همه به این شرکت و ساعت هوشمندش جلب شود. مدت هاست که همگی انتظار این ساعت را می کشند اما خبری از آن نمی شود. حال امید می رود که این شرکت ساعت هوشمند خود را در WWDC معرفی کند. اگر این اتفاق بی افتد، زمان عرضه ی این ساعت ماه سپتامبر خواهد بود. این ماه، زمان معرفی آیفون بعدی شرکت اپل نیز هست.

در سال ۲۰۰۷، پس از زمزمه های فراوانی که در طول دو سال از ساخته شدن گوشی هوشمند توسط اپل شنیده می شد، استیو جابز آیفون را معرفی کرد. پس از آنکه گوشی به جهانیان نشان داده شد، اپل برای عرضه ی آن تا ماه ژوئن صبر کرد. این بازه ی زمانی به شنیده شدن خبرهای این گوشی در خبرگزاری های مختلف و اشتیاق مردم کمک فراوانی کرد. پس از آن مردم حس می کردند که به این گوشی احتیاج دارند و برای داشتنش همه کار می کردند. اپل از سیاست ایجاد بازه ی زمانی بین معرفی و فروش محصول به خوبی استفاده می کند. با استفاده از این سیاست اپل نه تنها از خواسته شدن این محصول توسط مردم مطمئن می شود، بلکه باعث می شود مردم برای داشتن محصول این شرکت احساس نیاز کنند. همچنین این زمان به اپل برای بازاریابی و پخش محصول کمک زیادی می کند.

با توجه به انتظارات معرفی نسخه ی ۸ سیستم عامل IOS توسط اپل، زمان برای معرفی ساعت این شرکت و قابلیت های این سیستم عامل برای کار با آن بسیار مناسب است. به نظر می رسد که برنامه ای به نام Healthbook در نسخه ی هشتم IOS وجود خواهد داشت. ممکن است که این برنامه توسط سنسورهای روی ساعت اطلاعات سلامتی فرد را دریافت کند.

کنفرانس WWDC در بازه ی زمانی ۲ تا ۶ ژوئن برگزار می شود. اگر پس از سال ها انتظار شانس به طرفداران اپل رو کند، این شرکت هم ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید