قابلیت های جدیدی به برنامه ی Nokia MixRadio اضافه شد - تکفارس 
قابلیت های جدیدی به برنامه ی Nokia MixRadio اضافه شد - تکفارس 

قابلیت های جدیدی به برنامه ی Nokia MixRadio اضافه شد

alierna
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 16:11
قابلیت های جدیدی به برنامه ی Nokia MixRadio اضافه شد - تکفارس 

برنامه ی ویندوز فونی Nokia MixRadio به نسخه ی ۴.۴.۰.۴۱۸ به روز رسانی شده است. این به روز رسانی به همراه خود امکانات زیادی آورده و برنامه را بسیار بهتر کرده است.

با استفاده از این نسخه، برنامه می تواند میکس های آفلاین را بر روی گوشی شما به روز رسانی کند. این به روز رسانی پس از ۲۰ روز و از طریق WIFI به انجام می شود. این نسخه همچنین امکان جستجو میان میکس های مختلف، بر اساس سلیقه ی ما و موسیقی مورد علاقه ی ما را می دهد. به جز موارد گفته شده، این نسخه از برنامه باگ ها و مشکلات بسیاری را رفع کرده و کارایی برنامه بسیار بالا رفته است. همچنین طبق نظرهای گفته شده، این نسخه از برنامه با سیستم عامل آزمایشی Windows Phone 8.1 بسیار بهینه تر کار می کند.

این برنامه ی بدون تبلیغ و رایگان از طریق Windows Phone Store قابل دانلود و استفاده است. با استفاده از قابلیت thumbs up و thumbs down می توانیم نظرمان را راجع به آهنگ های مختلف بگوییم. این رویه در پیشنهاد لیست آهنگ توسط نرم افزار بسیار مهم است. در نظر داشته باشید که این برنامه تنها برای گوشی های نوکیا لومیا قابل استفاده است و دیگر گوشی های ویندوز فونی نمی توانند از آن استفاده کنند. همانطور که نوکیا در مورد این برنامه توضیح داده است، این برنامه یک رادیو اختصاصی با توجه به علاقه ی شماست.

mix-a mix-b mix-c

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.