Samsung Galaxy S5 mini ضد آب خواهد بود - تکفارس 
Samsung Galaxy S5 mini ضد آب خواهد بود - تکفارس 

Samsung Galaxy S5 mini ضد آب خواهد بود

alierna
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 16:35
Samsung Galaxy S5 mini ضد آب خواهد بود - تکفارس 

پیش از این می دانستیم که سامسونگ نسخه ی کوچکتر شده ی پرچمدار جدید خود را به بازار خواهد آورد. امروز خبر دیگری در مورد این گوشی منتشر شده که به جذابیت های این محصول افزوده است

طبق خبرهای گفته شده توسط وبسایت کشور نیوزلند شرکت سامسونگ، Galaxy S5 mini دارای گواهینامه ی IP67 certification خواهد بود. این وبسایت تصاویری از اطلاعات گارانتی این دستگاه منتشر کرد که یکی از بند های این گارانتی، در مورد پشتیبانی نشدن گارانتی در صورت ماندن گوشی در آب برای زمانی بیش از ۳۰ دقیقه است.

gsmarena_001

 

پی از این دو گوشی Samsung Galaxy S5 و Galaxy S4 Active دارای گواهینامه ی IP67 certification بودند و هر دو در شرایط گارانتی خود مطلب گفته شده در بالا را ذکر کرده بودند. پس می توان نتیجه گرفت که گوشی Galaxy S5 mini هم از قابلیت های دو گوشی ذکر شده استفاده می کند.

طبق شایعه های پیشتر گفته شده در مورد Galaxy S5 Mini، این گوشی صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی به همراه رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ خواهد داشت. همچنین پردازنده ی این گوشی چهار هسته ای و از نوع Snapdragon 400، به همراه ۱.۵ گیگابایت رم خواهد بود. دوربین پشتی این گوشی ۸ مگاپیکسل بوده و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسلی است. حافظه ی داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت بوده و از آخرین نسخه ی اندروید، یعنی Android 4.4 KitKat استفاده می کند.

هنوز اخباری مبنی بر قیمت این گوشی و زمان عرضه ی آن ارائه نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.