مشخصات LG L80، پیش از معرفی رسمی لو رفت - تکفارس 
مشخصات LG L80، پیش از معرفی رسمی لو رفت - تکفارس 

مشخصات LG L80، پیش از معرفی رسمی لو رفت

alierna
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 21:06
مشخصات LG L80، پیش از معرفی رسمی لو رفت - تکفارس 

شرکت کره ای الجی در کنفرانس امسال Mobile World Congress از ۳ مدل گوشی ارزان قیمت سری سوم L پرده برداری کرده بود. سه دستگاه معرفی شده شامل L90، L70 و L40 می شدند. حال به نظر گوشی چهارمی به خانواده ی رده متوسط L III در حال اضافه شدن است

امروز تصاویر و مشخصاتی از گوشی L80 به بیرون درز کرد. حال می توانیم مشخصات این گوشی را دانسته و ظاهر آن را ببینیم. در قسمت پایینی این گوشی می توانیم ۴ دکمه ی لمسی را ببینیم. این دکمه ها شامل دکمه ی Back، Home، Menu و دکمه ای برای انجام Multi tasking می شوند. عکس های منتشر شده مربوط به نسخه ی دو سیم کارته ی گوشی است. به نظر می رسد که نسخه ی تک سیم کارت این گوشی دارای دکمه ی Home فیزیکی باشد.

gsmarena_002 gsmarena_001 (2)

 

در کنار تصاویر، مشخصاتی دور مورد سخت افزار این گوشی هوشمند و قابلیت های آن ارائه شده است. LG L80 صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزلوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ خواهد داشت. پردازنده ی این گوشی دو هسته ای و با قدرت ۱.۲ گیگاهرتز بوده که به کمک ۱ گیگابایت رم همراهی می شود. فضای داخلی این گوشی ۴ گیگابایت می باشد که به کمک کارت حافظه ی Micro- sd می توان آن را افزایش داد. این گوشی هوشمند از نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید، یعنی ۴.۴ KitKat استفاده می کند. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۲۵۴۰ mAh بوده که به نظر بسیار عالی و کافی می رسد. از نظر نرم افزاری، این گوشی از آخرین قابلیت های الجی مانند LG Knock Code استفاده می کند. شما با استفاده از این قابلیت می توانید با لمس جاهای مختلف گوشی خود و با ترتیبی خاص، بدون نیاز به روشن بودن صفحه نمایش، قفل گوشی خود را باز کنید.

در پایان می توان گفت که این گوشی در رنگ های سفید و سیاه عرضه خواهد شد. هنوز خبری در مورد قیمت این دستگاه ارائه نشده. اما مطمئنا در زمان معرفی رسمی این گوشی، قیمت آن مشخص خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید