LG G3 و باز هم مشکل قرارگیری ولوم صدا! - تکفارس 
LG G3 و باز هم مشکل قرارگیری ولوم صدا! - تکفارس 

LG G3 و باز هم مشکل قرارگیری ولوم صدا!

jabersaber
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 21:35
LG G3 و باز هم مشکل قرارگیری ولوم صدا! - تکفارس 

به تازگی تصویر به همراه جزئیاتی جدید از پرچم دار جدید ال جی یعنی LG G3 در فضای مجازی منتشر شده که به نظر میاد ال جی باز هم میخواهد اشتباهی را که در گوشی LG G2 انجام داد را در جی ۳ نیز تکرار کند. با ما همراه باشید.

LG G2 را میتوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند ۲۰۱۳ دانست اما قرار گرفتن دکمه ولوم در پشت و زیر دوربین این گوشی را میتوان یک امتیاز منفی برای LG G2 دانست چرا که این کار اصلا به مزاج کاربران خوش نمیاد!

LG_G3_design_leak-578-80

تصویر لو رفته از LG G3

این تصویر که توسط «GSM Arena» به بیرون درز پیدا کرده نشان میدهد که ال جی سعی دارد طراحی ساخت جی ۲ را در جی ۳ حفظ نماید اما با یک سری تغییر و اصلاحات نسبتاً جزئی. همانطور که در تصویر ملاحظه می فرمائید دکمه ولوم هنوز در پشت این گوشی و زیر لنز دوربین قرار دارد که یکی از دلایل دلسردی کاربران از G2 همین عامل بود. اما با دقت که به تصویر نگاه کنید جزئیات دیگری را نیز می بینید مثلا یک سنسور تعریف نشده و اضافی را در کنار دوربین میبینم که هنوز چیز زیادی ازش نمی دانیم.

با دقت بیشتر که به تصویر نگاه کنیم در کنار گوشی یک دفترچه یادداشت را می بینیم که به نظر میاد جزئیاتی از جی۳ را برای ما آشکار می سازد. در سطر اول کلمه «OIS» را میبنیم که به نظر خلاصه کلمه optical image stabilisation(همان لرزشگیر دوربین) باشد. همچنین به معنای حافظه ی جانبی با ظریفیت ۳۲ یا ۶۴ گیابایت نیز میتواند باشد. همچنین کلمات ۲ و ۳GB را میتوان میزان رم این گوشی دانست. براساس اخبار منتشر شده به نظر میاد که جی ۳ با مشخصات بالایی عرضه شود که آن هم شامل صفحه نمایشگری با رزلوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ با کیفیتی ۲K، به همراه چیپ پردازشی octo-core Odin processor (که توسط خود ال جی ساخته شده)،دروبینی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و سیستم عامل محبوب انروید ۴.۴ KitKat ،می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.