ماه آینده اولین گوشی تایزنی سامسونگ در روسیه به بازار خواهد آمد - تکفارس 
ماه آینده اولین گوشی تایزنی سامسونگ در روسیه به بازار خواهد آمد - تکفارس 

ماه آینده اولین گوشی تایزنی سامسونگ در روسیه به بازار خواهد آمد

alierna
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 22:30
ماه آینده اولین گوشی تایزنی سامسونگ در روسیه به بازار خواهد آمد - تکفارس 

به نظر می رسد که دنیای پر فراز و نشیب سیستم عامل Tizen شرکت سامسونگ در حال سرو سامان گرفتن است. حال این سیستم عامل فعال تر از قبل شده و به طور رسمی و جدی در حال ورود به بازار است

پیش از این سامسونگ در کنفرانس MWC از ساعت های هوشمند خود رونمایی کرد. نکته ی جالب و مهم این ساعت ها، استفاده از سیستم عامل تایزن در هر دو مدل بود. پس از آن این شرکت کره ای از ساخته شدن گوشی هوشمندی با این سیستم عامل سخن گفت. اما در طی این کنفرانس هیچ اعلامیه ی دیگری در مورد این گوشی و سیستم عامل، زمان  یا مکان عرضه یا مشخصات آن داده نشد. اما خوشبختانه خبر رسمی جدیدی از سوی یک کارمند ناشناس شرکت سامسونگ به گوش رسیده است. بر اساس این خبر ماه آینده گوشی تایزنی و جدید سامسوگ وارد بازارهای روسیه می شود. این کارمند بی نام در دفتر کشور کره ی سامسونگ مشغول به کار است در ادامه گفته است که دستگاه های مختلفی قرار است با این سیستم عامل عرضه شوند و هدف از این کار، ارتباط وسایل مختلف با گوشی های هوشمند است.

اطلاعات سخت افزاری این گوشی، که تا کنون می شود در مورد این گوشی حدس زد، بسیار نزدیک به Galaxy S4 است. پیش از این Yoon Han-kil، جانشین رئیس تیم تعیین استراتژی سامسونگ در مورد سیستم عامل تایزن گفته بود که در ۴ ماهه ی نخست ۲۰۱۴، دو گوشی تایزنی از طرف سامسونگ عرضه خواهد شد. یکی از این گوشی ها بسیار قدرتمند و سطح بالا بوده، اما دیگری دستگاهی میان رده و  خوش قیمت، برای به دست آوردن بازار است.

اما دلیل انتخاب روسیه به عنوان اولین مقصد سیستم عامل تایزن چه می تواند باشد؟ جواب این سوال را در مصاحبه ی اخیر آقای Yoon با Reuters می توان پیدا کرد. وی در این مصاحبه گفته بود که: ” ما گوشی را در چند کشور که بازار خوبی برای این گوشی ها خواهند داشت عرضه می کنیم.”

teafor3

این گوشی پس از عرضه شدن در روسیه، وارد بازارهای برزیل و دیگر کشورهای در حال توسعه می شود. واضح است که سامسونگ خواهان موفق شدن سیستم عامل خود است. یکی از دلایل عرضه ی این سیستم عامل، کمتر شدن وابستگی این شرکت به گوگل و سیستم عامل اندروید است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.