استفاده ی رایگان از تلفن هوشمند در Hong Kong !! - تکفارس 
استفاده ی رایگان از تلفن هوشمند در Hong Kong !! - تکفارس 

استفاده ی رایگان از تلفن هوشمند در Hong Kong !!

kamran
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 12:55
استفاده ی رایگان از تلفن هوشمند در Hong Kong !! - تکفارس 

مهمان ها در هتل Hyatt Regency می توانند به صورت رایگان از گوشی های هوشمند استفاده کنند!

شما می توانید در اتاق هتل،شکلات،میوه و چیزهایی از این قبیل بیابید.اما یک گوشی هوشمند با استفاده ی رایگان چطور؟!!

بیایید ای خبر جالب را بررسی کنیم…هتل Hyatt Regency Tsim Sha Tsui در Hong Kong  در تمامی ۳۸۱ اتاقش یک گوشی گذاشته است.مهمان ها می توانند در طول اقامت خود از این گوشی استفاده کنند.با امکانات نا محدود (اتصال به اینترنت!)،تماس به هنگ کنگ،آمریکا،انگلستان،استرالیا،چین و سنگاپور به صورت رایگان.نرم افزارهایی از قبیل facebook,instagram,skype در این گوشی نصب شده اند.همچنین شما می توانید بنامه های دلخواه خود را اضافه کنید.با گزینه ی “clear data”  میتوانید هر زمان که میخواهید اطلاعات شخصی خود را پاک کنید و گوشی به حالت اولیه ی خود باز میگردد.اینگونه،گوشی برای مهمان بعدی آماده است.

این دستگاه توسط یک شرکت محلی به نام  Handy ارایه می شود.این شرکت همچنین گوشی های مشابه این را با همین امکانات نا محدود به قیمت ۱۱ دلار در روز به گردشگران اجاره می دهد.این شرکت همچنین گوشی های خود را به یکی دیگر از هتل های هنگ کنگ به نام  The Mira نیز ارایه می دهد.

ویژگی های این گوشی هوشمند

ای گوشی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و سرعت ۳G آن بسیار خوب است.باتری آن خیلی عالی نیست،حتی با غیرفعال کردن WiFi Hotspot.

این یک گوشی رایگان در یک هتل خوب با اجاره ی معقول می باشد.فقط حواستان باشد که آن را گم نکنید زیرا در آن صورت باید مبلغ ۲۵۰ دلار را به عنوان جایگزین پرداخت کنید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.