HTC DROID DNA نسخه ی ۴.۴.۲ اندروید و Sense 5.5 را دریافت خواهد کرد - تکفارس 
HTC DROID DNA نسخه ی ۴.۴.۲ اندروید و Sense 5.5 را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

HTC DROID DNA نسخه ی ۴.۴.۲ اندروید و Sense 5.5 را دریافت خواهد کرد

alierna
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 15:07
HTC DROID DNA نسخه ی ۴.۴.۲ اندروید و Sense 5.5 را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

به روزرسانی Android KitKat 4.4.2 به همراه رابط کاربری Sense 5.5، برای گوشی HTC DROID DNA عرضه شد. اگر هنوز به صورت خودکار در مورد این به روزرسانی مطلع نشده اید، می توانید به تنظیمات گوشی رفته و به صورت دستی برای دریافت این به روز رسانی اقدام کنید

اما این به روز رسانی چه قابلیت های جدیدی به این گوشی اضافه می کند؟

برنامه ی BlinkFeed بهبود های بسیاری پیدا کرده است. حال جستجو و پیدا کردن محتویات در این برنامه بسیار سریعتر و آسان تر شده است. حال می توانید با رفتن به سمت

چپ ترین صفحه ی خانگی گوشی خود، این برنامه را ببینید. همچنین شما می توانید این قابلیت را به طور کامل خاموش کرده و از کار بی اندازید. دکمه ی مربوط به خاموش و روشن کردن این برنامه در تنظیمات گوشی موجود است.

تنظیمات مربوط به مکان شما تغییراتی پیدا کرده است. حال با یک دکمه ی سراسری می توان به طور کل این قابلیت را فعال یا غیر فعال کرد. صفحه ی مربوط به عمر باتری گوشی تغییر کرده است. حال می توانید میزان مصرف باتری در برنامه های مختلف، به تفکیک، را ببینید. همچنین قسمت مربوط به save battery life این گوشی بهینه تر شده است. برنامه ی گالری این گوشی هم تغییرات کوچکی داشته و تنظیم کردن آن طبق سلیقه ی ما راحت تر شده است. پنل ها جای منوی کشویی بالا را گرفته اند. همچنین به این پنل قابلیت های دیگری از جمله نگاه کردن به عکس و فیلم ها توسط یک سوایپ به راست یا چپ اضافه شده است. در کل می توان گفت که برنامه ی گالری از قبل بسیار بهتر و سریعتر شده است.

به این به روز رسانی قابلیت انتخاب پروفایل های مختلف، برای مکان یابی اضافه شده است. ۳ پروفایل در این برنامه وجود دارد. اولین پروفایل High Accuracy نام دارد که بهترین و دقیقترین مکان شما را به شما نشان می دهد، اما مصرف باتری بالایی دارد. پروفایل دوم Battery Savings نام دارد که از نظر مصرف باتری بسیار بهینه است، اما موقعیت مکانی نشان داده شده چندان دقیق نیست. و در پایان پروفایل GPS only که تنها سنسور GPS را روشن می کند و کار دیگری برای بهینه سازی آن انجام نمی دهد.

قابلیت دیگری که به گوشی DROID DNA اضافه شده Do Not Disturb نام دارد. با استفاده از این قابلیت می توان مطمئن بود که در زمان های نامناسب گوشی شما زنگ نخواهد خورد. شما می توانید برای این برنامه مشخص کنید که زنگ، ویبره و یا حتی نور صفحه نمایش در هنگام تماس به چه شکل باشد. برای دیدن تنظیمات این قابلیت باید به مسیر Settings > Sound > Do Not Disturb بروید. شما می توانید برای راحتی کار از ویجت این قابلیت در صفحه ی خانگی خود استفاده کنید.

برنامه ی پخش کننده ی موسیقی، پنلی برای انتخاب خواننده ی اثر یا اسم آلبوم ها اضافه کرده است. پیش از این برای انتخاب این دو مورد باید از منوی کشویی از بالا به پایینی استفاده می کردیم. تنها کاری که باید انجام داد، کشیدن انگشت از چپ به راست یا از راست به چپ است.

Android 4.4.2 برای گوشی DROID DNA تنها ۳۳ مگابایت حجم دارد. به طور میانگین زمان دانلود این به روز رسانی چیزی میان ۱۰ تا ۲۰ دقیقه، و زمان نصب شدن آن حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد. میزان باتری گوشی برای نصب این به روز رسانی باید بیشتر از ۵۰% باشد و برای نصب آن حتما باید به شبکه ی WIFI وصل باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.