گوشی Xperia Z2 در تابستان امسال در آمریکا عرضه خواهد شد! - تکفارس 
گوشی Xperia Z2 در تابستان امسال در آمریکا عرضه خواهد شد! - تکفارس 

گوشی Xperia Z2 در تابستان امسال در آمریکا عرضه خواهد شد!

jabersaber
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 20:47
گوشی Xperia Z2 در تابستان امسال در آمریکا عرضه خواهد شد! - تکفارس 

زمانیکه سونی پرچم دار جدید خودش یعنی Xperia Z2 را در ماه فوریه معرفی کرد، با سخنانی کنایه آمیز اشاره ای کرد که این گوشی در ماه مارس در بازار جهانی عرضه خواهد شد! حالا تقریباً به آخرهای ماه آوریل رسیدیم و ساعاتی پیش بود که بالاخره سونی خبرهایی را در این مورد منتشر کرد. با ما همراه باشید.

کمپانی سونی به تازگی این خبر را تأیید کرده Xperia Z2 برای اولین بار در آمریکا منتشر خواهد شد. متأسفانه سونی تا الان تیزر یا کلیپی را منتشر نکرده ولی این خبر را نیز تأیید کرده که این گوشی در تابستان عرضه خواهد شد! به احتمال زیاد سونی قصد دارد که پرچم دار خودش را همانند دیگر گوشی های قبلی به صورت آنلاین و در فروشگاه سایت رسمی سونی قرار باری فروش قرار دهد. طبق اخباری که در این مورد انتشار یافته بازاریاب های سونی هم اکنون در حال مذاکره با طرف های آمریکایی هستند تا یک لانچ و عرضه موفقی را در آمریکا داشته باشند.

181756-xperiaz2

هنوز خبری از سونی مبنی بر برگزاری کنفرانس خبری را در آمریکا منتشر نشده است، ولی اخیرا «T-Mobile» مسئول عرضه گوشی Xperia Z1S در اوایل امسال بود و آن تنها گوشی بود که تا به حال توسط سونی و آن هم در آمریکا عرضه می شد. اگر شما هنوز هم یکی از طرفداران Z2 هستید چاره ای جز صبر ندارید تا ببینیم که واکنش سونی در مورد چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.