نوکیا با Superman وارد می شود! - تکفارس 
نوکیا با Superman وارد می شود! - تکفارس 

نوکیا با Superman وارد می شود!

jabersaber
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 22:39
نوکیا با Superman وارد می شود! - تکفارس 

به تازگی جزئیاتی جدید از پرچم دار جدید نوکیا «Superman» به بیرون درز پیدا کرده است. همچنین اخباری مبنی بر معرفی دو آپدیت برای ویندوز فون ۸ منتشر شده است. با ما همراه باشید.

اخباری از سایت «The Verge» منتشر شده که ادعا میکند توانسته اطلاعات و جزئیاتی را از پرچم دار جدید نوکیا با نام Superman بدست آورد. طبق گفته ی این سایت گوشی سوپرمن یک موبایل selfie-centric هستش و یک کیفیت ۵ مگاپیکسلی برای دوربین جلوی این پرچم دار درنظر گرفته شده است. همچنین گفته شده که این گوشی با صفحه نمایشگری ۴.۷ اینچی عرضه خواهد شد.

181765-nokialumia1520closecropیکی از ویژگی های بارزی که هر کاربری را مجذوب گوشی های ویندوزی نوکیا میکند درواقع همان دوربین با کیفیت ساخت این کمپانی هستش ولی به دلیل اینکه همیشه تمرکز اصلی نوکیا بر روی دوربین اصلی گوشی هایش که درپشت قرار داردبوده، همواره از دوربین جلو تا حدودی غافل بوده ولی به نظر میاد که سوپرمن با بقیه پرچم دارهای نوکیا فرق میکند! انتظار میرود که نوکیا در اواخر امسال از سوپرمن رونمایی کند.

امروز همچنین اخباری منتشر شده است مبنی براینکه که مایکروسافت در حال آماده کردن دو آپدیت برای Windows Phone 8.1 هستش که هردو را در همین سال منتشر می کند. انتظار میرود که از این آپدیت ها در زمان معرفی گوشی جدید نوکیا رونمایی شود. به نظر میاد که اولین آپدیت در ماه ژوئن عرضه شود و دومین آپدیت نیز درکنار پرچم دار جدید نوکیا معرفی و منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.