گوگل در فکر تغییر خانواده ی Nexus به Android Silver  است - تکفارس 
گوگل در فکر تغییر خانواده ی Nexus به Android Silver  است - تکفارس 

گوگل در فکر تغییر خانواده ی Nexus به Android Silver است

alierna
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 10:24
گوگل در فکر تغییر خانواده ی Nexus به Android Silver  است - تکفارس 

یبا توجه به اخبار منتشر شده از طرف The information، گوگل می خواهد برند نکسوس را حذف کرد. این غول نرم افزاری تصمیم دارد خانواده ی معتبر و پرطرفدار Nexus را با خط تولیدی جدید و با کیفیت به نام Android Silver تعویض کند

گوگل تصمیم دارد که توسط خانواده ی جدید Android Silver، تاثیر سیستم عامل خود را زیاد تر کند و اکوسیستم آن را گسترده تر از قبل کند. یکی از ویژگی هایی که برای این برند برنامه ریزی شده، نصب نبودن هیچ برنامه ی پیش نصبی بر روی این خانواده است. این شرکت می خواهد محصولات Android Silver به جای آپدیت های بسیار بزرگ در بازه های زمانی چند ماهه، آپدیت های سریع و کوچکی را دریافت کند. این دستگاه ها به روز رسانی های مربوطه را در یک زمان دریافت خواهند کرد.

با توجه به این خبر، تبلت ها و گوشی های هوشمند تولید شده در خانواده ی Android Silver  دارای سخت افزار پیشنهادی گوگل برای کارکرد سیستم عامل اندروید می شوند. این شرکت قصد دارد که قیمت نهایی تولید محصول و توسعه ی آن را پایین آورده و در کل تبلت هایی ارزان تر ولی با کیفیت تولید کند. به نظر می رسد که شرکت گوگل تصمیم دارد ۱ میلیارد دلار بر روی این نام سرمایه گذاری کند.

به نظر می رسد که خانواده ی Android Silver توسط دو شرکت Motorola و LG تولید و عرضه شوند. احتمال اضافه شدن شرکت هایی مانند سامسونگ و HTC و یا حتی سونی به این خط تولید تازه نفس، در آینده می باشد.

اگر بخواهیم Android Silver را کلاس بندی کنیم، این دستگاه ها برای رقابت با Iphone عرضه می شوند. هدف دوم تولید این محصولات مقابله با بزرگ شدن بیش از حد سامسونگ در دنیای گوشی های هوشمند و دستگاه های اندرودی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید