شرکت سامسونگ از گلکسی K Zoom رونمایی کرد! - تکفارس 
شرکت سامسونگ از گلکسی K Zoom رونمایی کرد! - تکفارس 

شرکت سامسونگ از گلکسی K Zoom رونمایی کرد!

Vahid
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 20:37
شرکت سامسونگ از گلکسی K Zoom رونمایی کرد! - تکفارس 

حتما شما با گوشی های سامسونگ کار کرده اید. خیلی ها گوشی ها بخاطر سیستم عامل، کیفیت ساخت، سخت افزار قوی و… خریداری می کنند ولی برخی ها بخاطر دوربین و کیفیت آن گوشی ای را انتخاب و خریداری می کنند. این روزها کیفیت دوربین یکی از مهمترین ملاک های خرید تلفن های همراه است.

امروز شرکت بزرگ و پرطرفدار سامسونگ از خانواده بزرگ گلکسی،  از گلکسی K Zoom رونمایی کرد. شرکت سامسونگ گلکسی K Zoom را معرفی کرد تا این سری نیز مانند گوشی سال قبلی خود یعنی گلکسی Zoom S4 به موفقیت ها زیادی دست یابد.

شرکت سامسونگ از گلکسی K Zoom رونمایی کرد!

البته همه ما میدانیم که سری Zoom نتوانست بین گوشی بازها محبوب شود. هر کدام از این گوشی ها نقطه ضعف هایی داشتند. برای مثال گلکسی Zoom S4 که باتری آن به سرعت خراب می شد و شما باید باتری جدیدی برای آن خریداری می کردید.

اما انگاری شرکت سامسونگ قصد دارد تمامی مشکلت را در  گلکسی K Zoom برطرف کند! این شرکت قول داده است که اگر این گوشی را خریداری کنید پشیمان نخواهید شد. طبق گفته ها و اطلاعات منتشر شده گوشی گلکسی K Zoom حدود ۲۰۰ گرم می باشد و اندازه صفحه نمایش آن نیز ۱۳۷.۵×۷۰.۸×۱۶.۶ میلی متر می باشد.

http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/large/public/article_images/2014/04/galaxy-k-zoom-specs.jpg?itok=UBrgfB6w

همانطور که از اسم گوشی پیداست لنز این تلفن همراه ۲۰.۷ مگاپیکسل می باشد که به کمک آن میتوانید تصاویری با کیفیت فوق العاده و خیره کننده ای بیاندازید. در کنار این لنز یک فلاش زنون نیز وجود دارد که در شب نیز به طور حرفه بتوانید تصاویری با کیفیت بالا بیاندازید.

جزئیاتی که درباره دوربین K Zoom منتشر شده بیانگر آن است که قابلیت این تلفن همراه گرفتن عکس با با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه می باشد. همچنین در جلوی این دستگاه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری تعبیه شده است.

http://static.trustedreviews.com/94/00002bee5/c471_orh350w620/Samsung-Galaxy-K-Zoom-leak.jpg

همچنین اطلاعاتی درباره پردازنده این تلفن همراه نیز منتشر شده که طبق آن، یک پردازه اگزینوس شش هسته‌ ای که مجموع دو هسته است که میتواند تمامی بازی های HD را به صورت روان اجرا کند و هیچ لگی در اجرا بازی ها نخواهید داشت. رم  گلکسی K Zoom نیز ۲ گیگابایت است و اندازه صفحه نمایش آن نیز ۴.۸ اینچ می باشد.

تنها نکته ای که شاید رضایت خریداران را کسب نکند حافظه این گوشی است. از آنجا که همه برنامه های اندروید بر روی حافظه داخلی گوشی نصب می شود وجود ۸ گیگ حافظه داخلی برای این گوشی شاید کمی کم باشد. البته لازم به ذکر است که  گلکسی K Zoom از SD Card نیز پشتیبانی نیز می کند.

نظر شما درباره گوشی  گلکسی K Zoom چیست؟ آیا با گوشی فوق العاده ای پیش رو هستیم؟

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.