تریلری ترسناک از Murdered Soul Suspect منتشر شد! - تکفارس 
تریلری ترسناک از Murdered Soul Suspect منتشر شد! - تکفارس 

تریلری ترسناک از Murdered Soul Suspect منتشر شد!

jabersaber
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 21:32
تریلری ترسناک از Murdered Soul Suspect منتشر شد! - تکفارس 

ساعاتی پیش تریلری از عنوان Murdered Soul Suspect که در دارای ژانری ماجراجویانه و ترسناک هستش، منتشر شد. برای مشاهد آن با ما همراه باشید.

عنوان Murdered Soul Suspect یک بازی ویدئویی در سبک ترسناک-ماجراجویانه هست که توسط استدیو Airtight Games در حال ساخت و توسعه و توسط کمپانی Square Enix عرضه خواهد شد. در مورد داستان بازی باید گفت که در شهر سالم و در ایالت ماساچوست اتفاق خواهد افتاد. تمرکز اصلی بازی بر روی کاراگاهی به نام Ronan O’Connor هستش که توسط یک قاتل بی رحم کشته میشود. اما این پایان کار روآن نیست او دوباره زنده میشود ولی اینبار در قالب یک روح! و تا موقع ای که معمای مرگ خودش را حل نکند دست بردار نیست.

news_murdered_soul_suspect_new_trailer-15263

روان در بازی بوسیله قدرت روحی که بهش داده شده میتواند به راحتی از در و دیوار رد شده و با موجودات شیطانی که قصد ازبین بردن روح او را دارند مبارزه نماید. در همین میان دختری به نام جوی که شاهد مرگ روان هست به وی کمک میکند. جوی نه تنها روح روان را می بیند بلکه میتواند با او هم صحبت نیز شود.عنوان Murdered Soul Suspect در تاریخ سوم ژوئن و برای پلتفرم های Pc, Xbox360, Ps3, Ps4, Xboxone منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید