عکسی منتصب به HTC One M8 mini در اینترنت پخش شد - تکفارس 
عکسی منتصب به HTC One M8 mini در اینترنت پخش شد - تکفارس 

عکسی منتصب به HTC One M8 mini در اینترنت پخش شد

alierna
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 01:32
عکسی منتصب به HTC One M8 mini در اینترنت پخش شد - تکفارس 

بسیاری منتظر عرضه شدن گوشی معرفی نشده ی One M8 mini، از شرکت تایوانی HTC هستند. امروز تصویری از این گوشی معرفی نشده در اینترنت منتشر شده که در ادامه ی مطلب آن را با هم میبینیم

این تصویر از گوشی جدید HTC توسط وبسایت چینی Weibo در اینترنت منتشر شده است. این وبسایت یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین وبسایت های کشور چین است.

HTC-M8-mini-front-back-case

 

همانطور که در تصویر می بینید، گوشی قرار گرفته در تصویر دارای قاب محافظ است. اما با این حال ظاهر کلی گوشی مشخص است. می توان گفت که شباهت این گوشی به پرچمدار جدید شرکت HTC، یعنی One M8 بسیار نزدیک است. با این حال یک تفاوت بزرگ بین این دو گوشی دیده می شود.

این گوشی در قسمت پشتی خود، برخلاف One M8، تنها دارای یک دوربین می باشد. در گوشی One M8 شاهد وجود دو دوربین در قسمت پشتی گوشی بودیم. با توجه به شایعات از پیش منتشر شده، دوربین موجود بر روی HTC One M8 Mini دارای کیفیت ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود و از تکنولوژی  UltraPixel شرکت HTC استفاده نخواهد کرد.

از مشخصاتی دیگری که در مورد این گوشی درز کرده، می توان به صفحه نمایش ۴.۵ اینچی آن با رزلوشن ۷۲۰P اشاره کرد. پردازنده ی این گوشی از نوع ۱.۴GHz Snapdragon 400 چهار هسته ای خواهد بود. رم این گوشی ۱ گیگابایت بوده و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی خواهد داشت و در پایان باید گفت که این گوشی از نسخه ی ۴.۴ کیت کت سیستم عامل اندرود، و رابط کاربری Sense 6.0 UI استفاده خواهد کرد. 

با این حال نمی توان در مورد مشخصات لو رفته نظر قطعی داد. اما چیزی که مشخص است نزدیک بودن این مشخصات به نسخه ی نهایی گوشی است.

این گوشی مانند نسخه ی اصلی و ۵ اینچی خود، در بیشتر کشور های جهان از جمله آمریکا به فروش خواهد رسید. امیدواریم که اطلاعات رسمی و اصلی این گوشی به زودی منتشر شود تا آنها را برای شما بازگو کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید