فریم ریت عنوان DriveClub مشخص شد! - تکفارس 
فریم ریت عنوان DriveClub مشخص شد! - تکفارس 

فریم ریت عنوان DriveClub مشخص شد!

Vahid
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 10:39
فریم ریت عنوان DriveClub مشخص شد! - تکفارس 

بدون شک یکی از بهترین عناوین ریسینگ امسال، بازی DriveClub می باشد که برای اولین بار در مراسم E3 2013 توسط شرکت بزرگ سونی معرفی شد. این چند روز اطلاعات و تصاویر زیاد و جدیدی از این عنوان منتشر می شود. امروز نیز فریم ریت بازی DriveClub توسط استودیوی سازنده بازی مشخص شد.

چندی پیش Paul Rustchynsky یکی از کارگردانان بازی DriveClub اعلام کرد بازی ریسینگ DriveClub که به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی Play Station 4 منتشر خواهد شد، با رزولوشن ۱۰۸۰p و با فریم ریت ۳۰ بر روی این کنسول اجرا خواهد شد.

آقای Paul Rustchynsky کارگردان بازی DriveClub در مصاحبه ای که به تازگی داشت درباره این عنوان گفت:

بدون شک ۳۰ فریم بر ثانیه و ۱۰۸۰p یکی از بهترین چیزهایی که در بازی DriveClub است. باید بگوییم که ابتدا ما به ۶۰ فریم بر ثانیه فکر میکردیم ولی هنگامی که با سخت افزار این کنسول نسل هشتمی سونی آشنا شدیم و از سخت افزار آن بیشتر فهمیدیم، تصمیم گرفتیم تا این عنوان با کیفیت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی این کنسول اجرا شود.

این فریم ریت به ما اجازه داده تا به بهترین شکل صورت ماشین ها، جاده ها، درخت ها، و… را طراحی کنیم و جزئیات را مانند واقعیت طراحی کنیم. این دقیقا مانند همان است که به ما اجازه قرار دادند سیستم روز و شب در بازی DriveClub را به ما داد.

داستان بازی DriveClub داستان خاصی ندارد و این کاملا روشن است چون بازی های ریسینگ داستان خاصی ندارند. در عنوان DriveClub شما ابتدا وارد کلوپ خواهید شد و برای آن کلوپ امتیاز جمع آوری خواهید کرد. هر کلوپ مدیر دارد و این مدیر است که به شما میگوید در کدام مسابقه شرکت کنید. شما با انجام دستورات میتوانید این کلوپ را به مقام های بالاتری ببرید و کلوپ خود را معروف کنید تا همه جهان، این کلوپ را بشناسند. پس هر چقدر بیشتر تلاش کنید و در مسابقه های زیادی شرکت کنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/12/51.-Driveclub-4.jpg

اما نکته ای قابل توجه است آن است که مسابقه بیش از حد، یک گیمرها از بازی زده خواهد کرد و این امری است کاملا طبیعی! باید بگوییم که در عنوان DriveClub چنین چیزی وجود ندارد! زیرا که در این بازی DriveClub انواع جاده ها و نقشه بزرگ و وسعت بی نظیر این بازی این اجازه را نمیدهد تا گیمر از بازی کردن خسته شود. البته نکته ای لازم است بگوییم آن است که این بازی یک عنوان جهان باز نیست! شاید تنها مشکل این بازی جهان باز نبودن باشد. پس شما نمیتوانید به صورت آزاد به بازی کردن بپردازید و به جای مسابقه آزاده در این جاده ها رانندگی کنید.

همچنین بازی DriveClub در مراسم E3 2014 حضور دارد. پس منتظر اطلاعات و تصاویر و ویدیوی های بیشتری از این عنوان ریسینگ باشید.

بازی بی نظیر و مورد انتظار DriveClub در ۸ اکتبر سال ۲۰۱۴ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی PlayStation 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره بازی DriveClub چیست؟ عنوانی بی نظیر در انتظار است؟ نظر خود را با ما در میان بگذرید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید