شرکت اپل در حال تولید iWatch است - تکفارس 
شرکت اپل در حال تولید iWatch است - تکفارس 

شرکت اپل در حال تولید iWatch است

Vahid
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 13:13
شرکت اپل در حال تولید iWatch است - تکفارس 

بدون شک یکی از بهترین و موفق ترین شرکت سازنده تکنولوژی این روزها شرکت بزرگ و محبوب اپل می باشد. شرکت اپل در زمان وجود استاد استیو جابز به موفقیت های زیادی دست یافت و پس از درگذشت ایشان، راه خود را ادامه داد.

چند ماه پیش خبری در سراسر جهان پخش شد که شرکت اپل قصد دارد تا ساعتی مدرن بسازد. سرانجام این خبر توسط اپل تایید شد. امروز یک وبسایت چینی اعلام کرد که شرکت اپل دست به کار شده است و iWatch خواهد ساخت. طبق گفته این وبسایت چینی iWatch در پاییز امسال به فروش خواهد رسید.

این اولین پوشیدنی است که شرکت بزرگ اپل در حال ساخت آن است. وبسایت China Times امروز اعلام کرد که حدود ۲ یا ۳ میلیون iWatch در سه ماهه دوم بعد از معرفی این اسمارت ساعت ها ساخته شده است و این میزان در زمان لانچ، به ۱۵ یا ۱۶ میلیون عدد خواهد رسید. این تعداد میزان بالایی است و شرکت اپل هیچ موقع دست به کاری که در آن شک دارد نمیزند. پس اپل حتما مطمئن است که این تعداد اسمارت ساعت به فروش خواهد رسید.

http://guardianlv.com/wp-content/uploads/2014/03/Apple-iPhone-6-and-iWatch-Rumors.jpg

بعد از معرفی این اسمارت بندها یا همان اسمارت ساعت ها شرکت زیادی مانند ایسر و سامسونگ دست به کار شدند و تصمیم گرفتند تا از این مدل ساعت نیز بسازند. برای مثال شرکت سامسونگ از Galexy Gear رونمایی کرد که مشابه همان iWatch می باشد. شرکت ایسر هم به صورت رسمی اعلام کرد که به زودی کار ساخت اسمارت واچ ها را آغاز خواهد کرد.

همچنین در پاییز امسال، شرکت اپل علاوه بر عرضه iWatch قصد دارد از آیفون جدید و آیپد جدید رونمایی کند. طبق اطلاعات منتشر شده و گفته های خود اپل، آیفون و آیپد جدید کاملا مدرن و جدید ساخته خواهند شد.

نظر شما درباره iWatch چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.