گوشی ارزان قیمت WP 8.1 ای از شرکت Yezz معرفی شد - تکفارس 
گوشی ارزان قیمت WP 8.1 ای از شرکت Yezz معرفی شد - تکفارس 

گوشی ارزان قیمت WP 8.1 ای از شرکت Yezz معرفی شد

alierna
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 22:25
گوشی ارزان قیمت WP 8.1 ای از شرکت Yezz معرفی شد - تکفارس 

حق دارید که تا به حال اسم شرکت Yezz را نشنیده باشید. این شرکت در دنیای تکنولوژی بسیار گمنام است. البته تا به امروز تعداد بسیاری گوشی اندرویدی توسط این شرکت تولید شده است. حال این شرکت در کشور آمریکا در حال فعالیت است اولین گوشی های ویندوز فونی خود را معرفی کرده است

این شرکت آمریکایی دو دستگاه گوشی هوشمند جدید بر اساس سیستم عامل Windows Phone 8.1 شرکت مایکروسافت آماده کرده است. این گوشی ها Yezz Billy 4.7 و Yezz Billy 4.0 نام گرفته اند. همانطور که از نام این گوشی ها مشخص است Yezz Billy 4.7 دارای صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این گوشی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است. این گوشی میان رده از فناوری HSPA+ به صورت دو سیم کارته پشتیبانی می کند. پردازنده ی این گوشی هوشمند مدل نامشخصی از پردازنده های Snapdragon چهار هسته ای است. دوربین پشتی این گوشی ۱۳.۱ مگاپیکسل خواهد بود.

همانند گوشی های سری لومیا شرکت نوکیا، این گوشی ها قابلیت تعویض درب پشتی را خواهند داشت. رنگهایی که تا کنون معرفی شده اند سفید، قرمز و آبی هستند. با توجه به گفته های این شرکت آمریکایی، این گوشی هوشمند تنها ۷.۲mm قطر خواهد داشت. با این وجود این گوشی لقب باریکترین گوشی ویندوز فونی (نسخه ی ۸.۱) دنیا را به خود اختصاص خواهد داد.

این گوشی از اواخر ماه می در قاره ی اروپا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد. این گوشی ۲۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.

شرکت Yezz توضیحات زیادی در مورد گوشی دوم خود، Billy 4.0 نداده است. تنها چیزی که مشخص است این گوشی صفحه نمایشی ۴ اینچی خواهد داشت و از پردازنده ای ۴ هسته ای استفاده می کند. دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسل بوده و قیمت آن ۱۳۹ دلار است.

قرار است که هر دو گوشی شرکت Yezz در کشور آمریکا، به صورت اختصاصی توسط آمازون فروخته شوند. باید دید که با توجه به نسخه های مختلف از گوشی های لومیا، با قیمت های متفاوت، کسی از این گوشی ها استقبال خواهد کرد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.