Call of Duty Advanced Warfare معرفی شد+تریلر! - تکفارس 
Call of Duty Advanced Warfare معرفی شد+تریلر! - تکفارس 

Call of Duty Advanced Warfare معرفی شد+تریلر!

jabersaber
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 10:46
Call of Duty Advanced Warfare معرفی شد+تریلر! - تکفارس 

ساعاتی پیش بالاخره Activision تصمیم گرفت اطلاعاتی را از یکی از بهترین عناوین امسال منتشر کند. این اخبار شامل: اطلاعات جدید از گیم پلی، تصاویر و تریلر بازی هستش که در ادامه مطلب قادر خواهید بود آن را مشاهده نمایید.

استدیو سازنده بازی  Sledgehammer Games اول از همه این خبر را تأیید کرده که این بازی با عنوان «Call of Duty: Advanced Warfare» راهی بازار خواهد شد و تریلری که در پایین صفحه مشاهد خواهید نمود یک نمایش مجاز از بازی بوده و Sledgehammer Games آن را تأیید کرده است.

call-of-duty-advanced-warfare-cover-art (1)

در مورد داستان بازی باید گفت که حول محور سربازی که درواقع جزء سربازان نسل آینده محسوب میشه و به رهبری فردی به نام Spacey’ هست، میچرخد. این نیروها (همانند همیشه!!!) حافظ و پشتیبان کشور آمریکا هستند.

call-of-duty-advanced-warfare-screen-3

گفته میشود Advanced Warfare عنوانی است که پیش بینی و پشتیبانی از اهداف قوی در آینده را هدف قرار داده، جایی که هم تکنولوژی و هم فن آوری و تاکتیک های تکامل یافته ای را میتوان در جنگ بکار گرفت که درواقع عصر جدید از مبارزه را برای بازیکن ایجاد می کند.

call-of-duty-advanced-warfare-screen-5

همچنین یکی از نکات برجسته بازی اجرای خیره کننده Kevin Spacey هست. وی که برنده اسکار نیز هستش در این عنوان نقش فردی به نام Jonathan Irons را بازی میکند که یکی از مردان مهم و قدرتمند آن وقت محسوب میشود.

call-of-duty-advanced-warfare-screen-8

Kevin Spacey

Call of Duty Advanced Warfare در آینده اتفاق خواهد افتاد جائیکه تکنولوژی پیشرفت کرده ارتش ها از شیوه هایی جدیدی برای مقابله با دشمنان استفاده می کنند. محافظ های قدرتمندی که برای سربازان در جنگ درنظر گرفته شده آنها را از بیشتر خطرات مصون نگه میدارد. حال این گیم پلی ماشینی و مکانیکی پلیر قادر میسازد که با سرعت بیشتری حرکت نماید، بهتر کاورگیری و پرش های بلندتری را نماید. همانطور که در تصویر پایین نگاه می کنید فردی را میبیند که با استفاده از کفش های مخصوص در حال یک پرش بلند هست!

call-of-duty-advanced-warfare-screen-4

بازیکنان همچنین قادر خواهند بود که بین دو حالت standard ammunition و all-new class of directed-energy weaponry یکی را انتخاب نمایند. گزینه دوم تمام ویژگی های پویای بازی فعال می سازد.

call-of-duty-advanced-warfare-box-art_1

در مورد تریلر بازی باید گفت که در این ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه به اطلاعات زیادی همانند: شخصیت های بازی، سیستم های مبارزه، گرافیگ و… پی خواهید برد. همچنین باید گفت که تریلر بازی از کنسول XBOX ONE گرفته شده که میتواند محک بسیار خوبی برای این کنسول باشد.

call-of-duty-advanced-warfare-box-art

باکس آرت XBOX ONE

در آخر نیز باید گفت که Call of Duty Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر و برای پلتفرم های Pc, Xbox360, Ps3, Ps4, Xboxone به صورت همزمان منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید