عکس هایی از Pantech Vega Iron 2 لیک شد - تکفارس 
عکس هایی از Pantech Vega Iron 2 لیک شد - تکفارس 

عکس هایی از Pantech Vega Iron 2 لیک شد

alierna
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 14:32
عکس هایی از Pantech Vega Iron 2 لیک شد - تکفارس 

در ماه مارچ ۲۰۱۴ خبرهایی کوتاه از گوشی Pantech Vega Iron 2 شنیدیم. در آن خبرها آمده بود که این گوشی چینی از پردازنده ی فوق العاده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 805 SoC استفاده خواهد کرد. حال پس از مدت ها خبر جدیدی از این گوشی منتشر شده و عکس های آن به نمایش در آمده است

طبق خبری که وبسایت کره ای Ruliweb ارائه کرده است، new Vega Iron از پردازنده ی Snapdragon 805 که پیشتر گفته شده بود استفاده نمی کند و به جای آن از پردازنده ی Snapdragon 801  استفاده خواهد کرد. پیش از این، Snapdragon 801  را در پرچمدارهای جدید HTC، سونی و سامسونگ دیده بودیم. این وبسایت در ادامه گفت که این گوشی تنها ۷.۹ mm قطر خواهد داشت. صفحه نمایش این گوشی ۵.۳ اینچی، از نوع AMOLED و با رزلوشن ۱۰۸۰P خواهد بود. رم این دستگاه ۳ گیگابایت بوده و باتری آن ظرفیتی معادل ۳,۱۴۰ mAh خواهد داشت. همچنین سیستم عامل این گوشی، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، ۴.۴ KitKat خواهد بود. Vega Iron 2 همانند نسخه ی قبلی خود از فریمی فلزی استفاده خواهد کرد که استحکام دستگاه را بیشتر خواهد کرد.

با توجه به صفحه ی رسمی  Pantech Vega در فیسبوک، این دستگاه به زودی معرفی خواهد شد. هنوز خبری از عرضه ی این گوشی به صورت جهانی یا منطقه ای منتشر نشده است. ممکن است که این گوشی تنها برای کشور کره ی جنوبی منتشر شود.

Pantech-Vega-Iron-2-in-white Pantech-Vega-Iron-2-in-white (1) Pantech-Vega-Iron-2-in-white (2) Pantech-Vega-Iron-2-in-white (3)

اگر این دستگاه از پردازنده ی Snapdragon 805 CPU استفاده نکند، احتمال معرفی دستگاهی در کنار آن با پردازنده ی Snapdragon 805 CPU و صفحه نمایشی با رزلوشن QHD معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید