Xiaomi Redmi Note توانسته ۱۵ میلیون پیش فروش داشته باشد - تکفارس 
Xiaomi Redmi Note توانسته ۱۵ میلیون پیش فروش داشته باشد - تکفارس 

Xiaomi Redmi Note توانسته ۱۵ میلیون پیش فروش داشته باشد

alierna
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 15:48
Xiaomi Redmi Note توانسته ۱۵ میلیون پیش فروش داشته باشد - تکفارس 

شرکت چینی Xiaomi روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. پیش از این در ماه مارچ و از همین وبسایت خبری از رکورد بی نظیر این شرکت منتشر کردیم. این شرکت توانسته بود صد هزار گوشی Redmi Note را در کمتر از ۳۴ دقیقه پیش فروش کند. حال این شرکت آمار بی نظیر دیگری در مورد این گوشی ارائه کرده است

این شرکت چینی برای فروش خود از تکنیکی به نام Hunger Marketing یا بازاریابی مبتنی بر عطش استفاده می کند. این شرکت ۲ نسخه ی متفاوت از Redmi Note تولید خواهد کرد. یکی از این مدل ها قیمتی ۱۶۱ دلاری داشته و برای سخت افزار از پردازنده ی هشت هسته ای GHz1.7 MT6592 شرکت مدیاتک، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی استفاده می کند. امتیاز این گوشی در برنامه ی AnTuTu Benchmark به ۲۸۰۰۰ رسید که بسیار بی نظیر و قابل تحسین است.

و اما نسخه ی ۱۳۰ دلاری این گوشی از پدازنده ی هشت هسته ای  GHz ۱.۴ MT6592 از شرکت مدیاتک، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی استفاده می کند. حال به نظر می رسد که این مدل ارزانتر به رکورد پیش فروشی باورنکردنی دست یافته است. این شرکت در اکانت توئیتر رسمی خود اعلام کرد که ۱۲۲ میلیون نسخه از این گوشی پیش فروش شده است. البته بلافاصله اصلاحیه ای رسمی اعلام کرد که عدد اعلام شده اشتباه بوده و این گوشی هوشمند ۱۵ میلیون نسخه پیش فروش داشته است؛ که باز هم بسیار بی نظیر و عالی است. برای مقایسه باید گفت که گوشی های Apple iPhone 5s و Apple iPhone 5c روی هم ۹ میلیون نسخه پیش فروش داشته اند. این مقدار پیش فروش از پرچمدار شرکت کره ای سامسونگ نیز بیشتر است.

قبل از اینکه Xiaomi Redmi Note را پادشاه جدید بازار بدانید نکته ای را باید ذکر کنیم. وبسایت این شرکت برای بالا بردن آمار پیش فروش خود از ترفندی جدید استفاده کرده است. این شرکت برای این گوشی پیش فروش رایگان و پولی قرار داده است. یعنی برای پیش خرید این گوشی لازم نیست مبلغی پرداخت کنید. این سیاست در شرکت های دیگر وجود ندارد و پیش خرید همیشه با پرداخت مبلغ بوده است. این شرکت آماری از کسانی که گوشی را با پرداخت مبلغ پیش خرید کرده اند ارائه نداده است، اما مطمئنا تعداد آنها بسیار کمتر از ۱۵ میلیون است. با این حال نمی توان گفت که میزان فروش خیلی کمتر از چیزی است که گفته شده است. قیمت این گوشی و مشخصات عالی آن هر کسی را به خریدش وادار می کند. در حال حاضر هیچ گوشی هشت هسته ای دیگری با نمایشگر ۵.۵ اینچی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که ۱۳۰ دلار قیمت وجود ندارد!

در ادامه تصاویری از عمل کرد این شرکت در بازار و توئیتی که در مورد آن صحبت کردیم می بینیم.

Xiaomis-sales-have-taken-off Xiaomi-mistakenly-promotes-a-false-number-of-pre-orders-for-the-Xiaomi-Redmi-Note

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.