اطلاعات جدیدی از آپدیت جدید Xbox One منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از آپدیت جدید Xbox One منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از آپدیت جدید Xbox One منتشر شد

Vahid
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 19:05
اطلاعات جدیدی از آپدیت جدید Xbox One منتشر شد - تکفارس 

همانطوری که میدانید هر از چند گاهی شرکت بزرگ و پرطرفدار مایکروسافت آپدیت های جدید برای بهبود عملکر کنسول نسل هشتمی خود یعنی Xbox One منتشر می کند. به تازگی مایکروسافت آپدیت جدیدی برای این کنسول منتشر کرده که در ادامه میتوانید اطلاعات بیشتری از این آپدیت را مطالعه کنید…..

نسخه Preview این آپدیت هم اکنون در دسترس می باشد و شما میتوانید با دانلود این این نسخه از آپدیت که حجمی حدود ۳۱۲ مگابایت دارد، از قابلیت های آن استفاده کنید. طبق اطلاعاتی که مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد، در این آپدیت جدید کنسول نسل هشتمی خود، بر روی ویژگی‌ های صوتی ایکس‌ باکس وان تمرکز خواهد داشت و این ویژگی را بهتر خواهد کرد.

در این آپدیت یک قابلیت جدید Sound Mixer برای هنگام اسفاده از نرم افزار Snap و کنترل صدا در هنگامی که با Kinect کنسول Xbox One در حال چت کردن هستید و افزایش شناسایی فرمان هایی صوتی به کنسول Xbox One خود اضافه خواهد شد.

اگر بخواهیم درباره قابلیت Sound Mixer توضیحی بدهیم باید بگوییم که مایکروسافت قصد دارد تا کاربران با Xbox one خود بهتر کار کنند. در Sound Mixer شما میتوانید صدای یک برنامه را بیشتر از برنامه دیگری کنید. مثلا صداری موسیقی از صدای خود بازی بیشتر باشد تا در هنگام بازی کردن عناوین ریسینگ، لذت بیشتری ببرید.

لازم به ذکر است که در آپدیت قبلی Xbox One که حدود یک ماه پیش منتشر شد، شما در بخش Setting کنسول ایکس باکس وان میتوانید به سرعت از انتشار آپدیت جدید کنسول با خبر شوید و آن را زودتر از هر کسی دانلود کنید و از آپدیت و قابلیت های آن لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید