پرفروش ترین گوشی در تاریخ دنیا ! شما چه حدس می زنید؟ - تکفارس 
پرفروش ترین گوشی در تاریخ دنیا ! شما چه حدس می زنید؟ - تکفارس 

پرفروش ترین گوشی در تاریخ دنیا ! شما چه حدس می زنید؟

armin95
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 12:52
پرفروش ترین گوشی در تاریخ دنیا ! شما چه حدس می زنید؟

آیا می دانید که پرفروش ترین گوشی در تاریخ دنیا یک گوشی آیفون اپل یا  حتی یک گوشی گلکسی سامسونگ نیز نیست؟ جای شگفتی و تعجب است که  گوشی ارزان قیمت نوکیا ۱۱۰۰  با بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه فروش، پر فروش ترین و محبوبترین گوشی تاریخ نام گرفته است! این گوشی فقط پرفروش ترین و محبوت ترین گوشی در تاریخ نیست بلکه پرفروش ترین وسیله الکترونیکی تاریخ نیز هست.

دلیل محبوبیت و فروش فوق العاده این گوشی بدون شک قیمت پایین این گجت الکترونیکی بوده است .

در هنگام موجود بودن این گوشی در بازار شما می توانستید این گوشی را با قیمتی در حدود ۱۰ دلار و بدون هیچ تعهدی دیگر خریداری کنید.

nokia-1100-flash-file

اگر شما مایل بدانید که پرفروش ترین تاریخ گوشی دارای چه مشخصاتی است بگذارید تا مشخصات این گوشی را برای شما شرح دهیم :

این گوشی دارای یک صفحه نمایش تک رنگ که قابلیت نمایش ۴ خط متنی را دارد و دارای رزولیشن ۶۵ * ۹۶ پیکسل است. این گوشی هیچ گونه browser برای باز کردن صفخات وب ندارد ، دوربین ندارد و هیچ گونه حافظه ای برای ذخیره اطلاعات پیش بینی نشده است. این گوشی فقط یک وسیله برای برقراری تماس و پیامک زدن است.نکته جالب در مورد این گوشی، داشتن دو بازی در حافظه خود به صورت پیش فرض است که یکی از آن ها بازی معروف snake است!

در میان برترین اسمارت فون های موجود در بازار جای تعجب زیادی نیست که اپل iphone 5s محبوب ترین گوشی هوشمند  موجود در بازار است. تحلیلگران بازار موبایل و مارکت های تکنولوژی تخمین زده اند که تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از این گوشی در بازار به فروش رفته است و مطئنا این آمار فروش افرایش نیز خواهد داشت. ما متعجب نخواهیم شد که اگر یک روزی در آینده iPhone 5s بتواند آمار فروشی بیشتر از Nokia 1100 داشته باشد و از این گوشی پیشی بگیرد. این فقط یک حدس و گمان است و اگر بخواهد روزی تحقق پیدا کند ، مطمئنا سال ها طول خواهد کشید.

اگر چه که ما اطلاعات موثقی در مورد دومین  اسمارت فون محبوب بازار گوشی در اختیار نداریم ولی به احتمال زیاد دومین گوشی این لیست Samsung Galaxy S III است که در اواسط سال ۲۰۱۳ اخباری در مورد این گوشی منتشر شد که حاکی از این بود که این گوشی در حدود ۵۰ میلیون نسخه به فروش رفته است آمار فروشی که به احتمال بسیار زیاد تا کنون افزایش یافته است. ما منتظر هستیم ببینیم آیا گوشی می تواند این رکورد افسانه ای nokia 1100  رابشکند؟ به نظر شما کدام کمپانی تولید موبایل توانایی این کار را دارد ؟

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.