تریلری از عنوان انحصاری DriveClub منتشر شد! - تکفارس 
تریلری از عنوان انحصاری DriveClub منتشر شد! - تکفارس 

تریلری از عنوان انحصاری DriveClub منتشر شد!

jabersaber
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 15:47
تریلری از عنوان انحصاری DriveClub منتشر شد! - تکفارس 

به تازگی تریلر به همراه تصاویری جدید از عنوان انحصاری سونی منتشر شد. برای مشاهده آن تا پایان با ما همراه باشید.

عنوان DriveClub یک بازی ویدئویی در سبک ریسینگ هست که توسط استدیو Evolution Studios در حال ساخت و توسعه و توسط کمپانی Sony Computer Entertainment عرضه خواهد شد. این عنوان برای اولین و بصورت رسمی در تاریخ ۲۰ فوریه و در کنفرانس خبری سونی معرفی شد.

 

image_driveclub-24918-2662_0005

 

بازی DriveClub با عنوان قبلی استدویو سازنده بازی یعنی MotorStorm کاملاً متفاوت است به دلیل اینکه این بازی بیشتر در بر روی مسابقه های خیابانی تمرکز دارد تا مسابقات خارج از خیابانی که در پیست ها انجام میشود. مطمئناً این عنوان را نباید همتراز شبیه سازهای رانندگی مانند: Gran Turismo و Forza Motorsport دانست چرا که این بازی یک عنوان کاملاً مستقل است.

image_driveclub-24918-2662_0007

 

همچنین در این بازی عنصری به نام تیم ریسینگ وجود دارد که به بازیکنان این اجازه را میدهد بوسیله  PlayStation Plus network به مدیریت بازی و اشتراک گذاری ویژگی های مختلف با دیگر بازیکنان بپردازند. در نمایش E3 2013 سونی به این نکته اشاره کرد که نسخه ویژه ای از بازی وجود دارد که این بازی را بصورت رایگان میتوان در PlayStation Plus انجام داد البته برای کسانی که از قبل اشتراک این سیستم باشند!

image_driveclub-24918-2662_0008

در مورد تریلر جدید بازی هم باید گفت که قسمت های مختلفی از گیم پلی بازی را نمایش میدهد مانند: سیستم شب و روز، گرافیگ فوق العاده بازی، ماشین هاو…

عنوان DriveClub در تاریخ ۸ اکتبر امسال و بصورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.