Xiaomi Mi-3S لیک شد: پردازنده ی این گوشی Snapdragon 801 است - تکفارس 
Xiaomi Mi-3S لیک شد: پردازنده ی این گوشی Snapdragon 801 است - تکفارس 

Xiaomi Mi-3S لیک شد: پردازنده ی این گوشی Snapdragon 801 است

alierna
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 16:01
Xiaomi Mi-3S لیک شد: پردازنده ی این گوشی Snapdragon 801 است - تکفارس 

عکس هایی از گوشی جدید شرکت Xiaomi در اینترنت لیک شده است. این گوشی Xiaomi Mi-3S نام دارد. به نظر می رسد که این شرکت چینی قصد دارد پرچمدار قدرتمند دیگری را معرفی کند. حدس زده می شود که این گوشی تنها در کشور چین قابل خرید باشد اما هنوز خبری رسمی در این مورد منتشر نشده است

گوشی هوشمند Xiaomi Mi-3S از پردازنده ی قدرتمند Snapdragon 801 استفاده خواهد کرد. همانطور که در تست های Antutu Benchmark این گوشی مشاهده می نمایید، این پردازنده چهار هسته ای و از نوع Krait می باشد. همچنین کلاک این پردازنده ۲.۵ گیگاهرتز خواهد بود. این دستگاه ۳ گیگابایت رم خواهد داشت که باعث می شود چند وظیفگی در این گوشی به نحو احسنت انجام شود. همچنین آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید، یعنی  ۴.۴.۲ KitKat به این گوشی هوشمند قدرت خواهد داد. فضای داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت است. به نظر می رسد که نسخه ای ۶۴ گیگابایتی هم از این گوشی منتشر شود.

gsmarena_001

 

پیش از این شایعه شده بود که صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچی و رزلوشن آن Full HD خواهد بود. هنوز خبری در تایید این مساله منتشر نشده است. عکس های دیگری که از این گوشی منتشر شده که طراحی آن را به ما نشان می دهد. این گوشی همانند نسل های قبلی خود لبه هایی مدور دارد. در واقع می توان گفت که گردی لبه های این گوشی بیشتر از گوشی های قبلی این شرکت است.

طبق شایعات قبلی Xiaomi Mi-3s به زودی و با قیمتی ۳۲۰ دلاری روانه ی بازار می شود. بسیاری امیدوار هستند که این گوشی اولین گوشی هوشمند این شرکت باشد که به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.